مزایای تمرینات ریکاوری ذهنی و بدنی تیم ملی به روایت عقاب جدید فوتبال ایران

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید اینکه پنج ماه پیش از آغاز جام جهانی همه چیز زیر نظر کادر فنی تیم ملی است، نتیجه‌اش را در جام جهانی نشان می‌دهد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال؛ سید حسین حسینی درباره رقابتی که در پست‌های مختلف از جمله دروازه‌بانی در تیم ملی وجود دارد، گفت: طبیعی است هر جا این رقابت وجود داشته باشد، باعث پیشرفت می‌شود. وقتی این رقابت برای موفقیت یک تیم که مسوولیت تحقق رویای 80 میلیون ایرانی را روی دوش خود احساس می‌کند، به وجود می‌آید در نهایت نفعش برای تیم ملی است. هواداران تیم ملی مطمئن باشند که بازیکنان تیم ملی به موفقیت فردی نگاه نمی‌کنند و همه در نهایت یک هدف داریم و آن هم بر آورده کردن آرزوی آنهاست.
او درباره حضور در تمرینات ریکاوری ذهنی و بدنی تیم ملی پس از پایان بازی‌های لیگ گفت: این روندی که تیم ملی در پیش گرفته مطمئنا شروع بسیار خوبی برای تیم است. الان پنج ماه تا جام جهانی زمان باقی است و با این تمرینات کار ویژه کادر فنی مشخص است. اینکه تیم ملی به حال خود رها نیست و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود، باعث می‌شود بازیکنان تیم ملی هم خودشان را با این برنامه پیش ببرند. ما در تیم ملی پس از بازی‌های لیگ به بهترین شکل ممکن تمرینات ریکاوری را پشت سر می‌گذاریم و من اطمینان دارم این تمرینات و پیگیری‌های مستمر کادر فنی از با خبر شدن از وضعیت بازیکنان و زیر نظر داشتن آنها پنج ماه پیش از شروع جام جهانی، در طولانی مدت و در مسابقات جام جهانی نتیجه‌اش را نشان می‌دهد.
حسینی افزود: نکته مهمی که در این دو هفته به نظرم مهم آمد و باید به آن اشاره کنم صمیمیتی است که از کنار هم تمرین کردن‌های مداوم در تیم ملی به وجود می‌آید. اهمیت این موضوع به نظرم کمتر از آمادگی بدنی و ذهنی نیست. وقتی از الان کنار هم تمرین می‌کنیم، خودمان را در قالب یک تیم متحد می‌بینیم و در زمین یا حتی خارج از زمین، درک بهتری نسبت به هم پیدا خواهیم کرد.
سید حسین حسینی با اشاره به جلسات برگزار شده در خلال این تمرینات گفت: با صحبت‌هایی که از سوی کادر در این جلسات مطرح می‌شود، درک بهتری نسبت به وضعیت تیم، اهمیت جام جهانی و رقبایمان پیدا می‌کنیم و این به تصویرسازی ما برای حضور هر چه بهتر در جام جهانی کمک بزرگی می‌کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
    15 4
    چقدر با متانت صحبت میکنه؛آفرین
  • بی نام RO ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
    10 13
    اینه عقابتون؟ مبارکتون باشه...