مسئولی که بعد از جنجال آفرینی در کمپ تیم‌های ملی خبر را به شکلی وارونه منعکس کرده بود احتمالا با برخوردی قاطع روبرو می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ظهر امروز خبری خیلی سریع فوتبال ایران را درنوردید. خبر این بود که یک مهمان دانمارکی و نماینده فدراسیون درحال بازدید از کمپ تیم های ملی با توهین اوسیانو ، دستیار کارلوس کی روش مواجه شده اند. حتی این خبر به شکلی در خبرگزاری ها منعکس شده بود که منتشر کننده خبر سعی کرده بود به رسانه ها بگوید آبروی فوتبال ایران جلوی نماینده یوفا رفته است چون به آنها اجازه بازدید داده نشده است.

حکایت اما کاملا برعکس چیزی بوده که منتشر شده است. این را خود فدراسیون فوتبال در بیانیه ای رسمی اعلام کرده است. سایت فدراسیون فوتبال درباره این دعوای جدید در ساختمان پک که قلب برنامه ریزی برای تیم های ملی فوتبال ایران است ، بیانیه ای را منتشر کرده که در آن آمده است:«در زمان بازدید هان جانسن از ساختمان پک به دلیل انجام نشدن برخی پیش‌بینی‌ها و عدم هماهنگی‌ها، اتفاق ناخوشایندی رخ داد.

در ساختمان پک به دلیل اینکه محل استقرار تیم ملی و کادر فنی است، اطلاعات محرمانه‌ای از تیم ملی وجود دارد، بنابراین ضروری است که ورود به این ساختمان با هماهنگی صورت گیرد.

اگر آقای اوسیانو کروز مانع ورود افراد به بخش‌هایی از این ساختمان و اتاق‌های کادر فنی شده، او تنها وظیفه قانونی‌اش را انجام داده و رفتار نامتعارفی هم از او سر نزده است. ضمن آنکه باید اشاره کرد آغازگر توهین های کلامی ، آقای علی خطیر بوده است. 

گزارش کامل این ماجرا به رییس محترم فدراسیون فوتبال منتقل شده و به محض بازگشت ایشان به تهران، تصمیم لازم درباره خاطی توسط رییس فدراسیون اتخاذ خواهد شد.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لطیف A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    1 7
    از ترس خود زنی کرده اند. ما ندیددیم یک بار توانسته باشند با کیروش، "تو" بگویند