۰ نفر
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

از تیانجین تا منچستریونایتد؛مقصد بعدی رونالدو کجا خواهد بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این فصل لالیگا اسپانیا رئال مادرید شرایط خوبی ندارد و اصلی ترین دلیل افت این تیم، افت شدید رونالدو بهترین بازیکن سال فیفا است که در این فصل لالیگا تنها 4 گل به ثمر رسانده است. رونالدو در این فصل به جز مشکلات فنی دچار مشکلات دیگری با مدیریت رئال مادرید هم شده است. رونالدو در حال حاضر از پرس مدیرعامل رئال مادرید توقعاتی دارد که به گفته خود پرس، از عهده او خارج است. بهترین بازیکن سال فیفا از مدیریت تیمش می خواهد که دستمزدی شبیه به دو ستاره دیگر دنیای فوتبال داشته باشد. کریستیانو دستمزدی بالغ بر 40 میلیون یورو در سال می خواهد تا چیزی از نیمار و مسی که حدودا همین مبلغ را از تیم هایشان دریافت می کنند، کم نداشته باشد.

شماره 7 رئال مادرید این درخواست خود را به مدیریت باشگاه اعلام کرده است و با واکنش مدیر این تیم روبه رو شده است. مدیر تیم می گوید من توان پرداخت این مبلغ را ندارم. همین امر باعث شده است تا رابطه خوب میان رونالدو و پرس کمی شکرآب شود، تا حدی این مسئله و دلخوری بیشتر شده است که پرس تقریبا دو روز پیش در مصاحبه ای به شکل رسمی اعلام کرد که رونالدو اگر پیشنهادی داشته باشد می تواند از رئال جدا شود و من به او اجازه خروج از تیم را خواهم داد. 

در همین بین که احتمال جدایی رونالدو و جایگزین شدن نیمار به جای او مطرح است چند تیم به دنبال رونالدو رفته اند تا شانس خود را جذب او امتحان کنند. اولین و شاید جدی ترین پیشنهاد رونالدو از تیم سابق او است یعنی منچستر یونایتد. این تیم می خواهد با توجه به اینکه در پست رونالدو فعلا بازیکنی ندارد و شماره هفت سابق رونالدو در این تیم در حال حاضر خالی است این بازیکن را جذب کند. به گفته منچستری ها آن ها می توانند خواسته های رونالدو رو برایش فراهم کنند. البته کریستیانو پیشنهادات دیگری هم دارد و امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تیم تیانجین چین می خواهد با یک رقم سنگین و عجیب این بازیکن را به خدمت بگیرد. برای رونالدو پیشنهادات دیگری از تیم های مطرح دیگری مانند پی اس جی و... هم وجود دارد و باید دید رونالدو در صورت جدایی به کدام پیشنهاد خود جواب مثبت می دهد.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =