سرمربی پرسپولیس گفت: وقتی این همه فرصت از دست می‌دهید باید ببازید اما خوشحالم نباختیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی تیمش با گسترش فولاد تبریز گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که تا آخرین لحظه ما را تشویق کردند و یار دوازدهم بودند. قانون همیشگی اتفاق افتاد و اگر این همه فرصت از دست بدهی باید ببازی. اما خوشبختامه با اراده بازیکنان نتیجه را نجات دادیم. اگر چه از نتیجه راضی نیستم اما خوشحالم نباختیم. درس عبرت برای بازی های بعدی ما شد.

او درباره تعویض محرمی گفت: صادق به خاطر ضعف بازی خارج نشد چون احساس درد در پایش داشت و نخواستیم مشکلش بیشتر شود. اگر سالم بود تعویضش نمی‌کردم. شاید به لحاط تاکتیکی ضعف هایی داشتیم. در بازی با سیاه جامگان هفت و امروز هشت موقعیت هدر دادیم. اتفاق سال پیش در حال تکرار شدن است اما خوشحالم تا اخر بازی فشار آوردیم. امیدوارم در یازی های بعدی موثر عمل کنیم.

برانکو درباره جسارت بازیکنان بیان کرد: در مورد مهاجم‌ها باید بگویم مهاجم باید مادرزاد مهاجم باشد. دلمان می‌خواهد موقعیت زیادی ایجاد کنیم. برای هر مهاجمی بحرانی پیش پی‌آید که گل نمی‌زند برای ما علیپور همچنان اقای گل است. در مورد شجاعت هم باید بگویم گل دقیقه پایانی نشان می‌دهد بازیکنان شجاعت لازم را دارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد ضعف منشا در گلزنی گفت: امسال از وحید امیری به عنوان مهاجم استفاده کردیم و او کاندیدای جایگزینی منشا است اما اتفاقاتی در تیم می‌افتد که مجبور می‌شویم تصمیم‌های دیگری بگیریم.

او درباره تاکتیک پرسپولیس در بازی‌های بسته گفت: مقابل نفت هم شانس های زیادی داشتیم اما گل نشدن مساله جداست. همیشه از جناحین حمله کردن راحت تر است. روش بازی ما است که تعادل ایجاد کنیم و از همه نقاط نفوذ کنیم. تکرار می‌کنم امروز حداقل ۸-۹ فرصت از دست دادیم و این‌ها حتما باید گل شود.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =