افشین پیروانی: داور می‌خواهد به نفع ما نگیرد به ضررمان شده است

پیروزی آنلاین نوشت:مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوب بازی کردیم و امروز حق‌مان برد بود.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان بازی گفت: خوب بازی کردیم و باید می‌بردیم، حق‌مان برد بود. موقعیت زیادی خراب کردیم اما خدا را شکر بازی را نباختیم. وقتی گل نزنی گل هم می‌خوری. وی درباره داوری، اظهار داشت: داوری چندین هفته می‌خواهد به نفع ما نگیرد اما به ضرر ما شده است. نیمه اول هم مشکوک بود. کمیته داوران و کارشناسان نظر دهند، همان کارهای تکراری. می‌گویند بزرگ‌نمایی می‌کنید این دفعه کوچک‌نمایی می‌کنیم ببینیم چه می‌شود!

پیروانی درباره حاشیه‌های آخر بازی عنوان کرد: چیز خاصی نبود اما فشار و استرس باشد بالاخره اتفاقاتی می‌افتد. اما اتفاق خاصی نیفتاد. مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که 2 بازی است پرسپولیس سخت گل می‌زند، عنوان کرد: بازی بعد خوب گل می‌زنیم تا همه خوشحال شوند.

وی در مورد میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا از تیم های عربستانی گفت: تنها ارگانی که می توانست محکم در این مورد بایستد و عمل کند، فدراسیون فوتبال بودو، اما ظاهرا اینطور نشده است. اول گفتند همه چیز درست شده، اما بعدا طور دیگری شد. ما تیم اول آسیا هستیم و ما باید برای آنها تعیین تکلیف کنیم نه آنها. در هر بازی بیشترین تماشاگر در ایران به ورزشگاه‌ می‌آیند و در کشورهای عربی با سکه و ماشین تماشاگر جذب می‌کنند.

مدیر پرسپولیس تاکید کرد: کسی نباید تعیین تکلیف کند، اما اگر غیر از این باشد این ما هستیم که باید تکلیف تعیین کنیم. ظاهرا امسال هم آنطور که معلوم است باید خارج از ایران میزبان تیم‌های عربستانی باشیم.

۲۵۱ ۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =