در روز پنجشنبه 28 دی، پربازدیدترین خبر واکنش آیت الله علم‌الهدی به اتهام دخالت در اغتشاشات اخیر اختصاص داشت. آرام گرفتن سانچی در دریا و واکنش احسان علیخانی به شوخی «لیسانسه‌ها» با او هم دیگر اخبار پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، واکنش آیت‌الله علم‌الهدی به اتهام دخالت در اغتشاشات اخیر مشهد پربازدیدترین خبر بود. پاسخی که پادشاه عربستان به پیام احمدی نژاد داد هم دیگر خبری بود که بازدید زیادی داشت. واکنش سردار سلیمانی به آتش زدن پرچم ایران هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس اقتصاد، درآمد تایلندی‌ها از حیوان به اندازه درآمد ایران از نفت پربازدیدترین خبر بود. آرام گرفتن سانچی با پهلوی راست در دریای شرقی هم دیگر خبری بود که با بازدید زیادی همراه شد. گزارشی هم درباره میزان حقوق کارمندان دولت در سایر کشورها با عنوان در کدام کشورها، کارمندان دولت چندبرابر بخش خصوصی دستمزد می‌گیرند؟ بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ، واکنش احسان علیخانی به شوخی‌های سریال «لیسانسه‌ها» با او پربازدیدترین خبر بود. نشان دادن ساززدن بانوان در تلویزیون هم نظر کاربران را به خود جلب کرد. حضور مجری سرشناس و همسرش در برنامه «دورهمی» هم دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس جامعه، اظهارنظر زیباکلام درباره تخلفات قالیباف با عنوان تخلفات قالیباف در شهرداری تهران،تقصیر مردم اصلاح طلب است، پربازدیدترین خبر بود. پاسخ وزیر بهداشت به شایعه قصور پزشکی در درمان آیت‌الله هاشمی شاهرودی هم بازدید زیادی داشت. خبری هم درباره وضعیت آب و هوا با عنوان منتظر بارش برف و باران باشید، از بعدازظهر جمعه با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس بین الملل، بازگشت اوباما رییس جمهور سابق آمریکا به سیاست پربازدیدترین خبر بود. هشدار خزانه داری آمریکا درباره تجارت با ایران هم نظر کاربران را به خود جلب کرد. طرح ساخت سلاح هسته‌ای آمریکا علیه روسیه هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم پربازدیدترین خبر متلک‌های جالب یک روزنامه به کیهان و مصباح یزدی بود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =