رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری روانشناس قلابی که در یکی از شبکه های اجتماعی زن جوان گیلانی را خودکشی تشویق کرده بود، در یکی از استان های مرکزی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ ايرج محمدخاني با اعلام اين خبر گفت: در پي ارجاع یک فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي زن جوان گیلانی مبني بر اينکه فردي با معرفی خود به عنوان خانم روانشناس در شبکه هاي اجتماعي وی را فریب داده و پس از اطلاع از مشکلات روحی و روانی نامبرده، باعث تحريك وی به خودکشی شده، موضوع در دستوركار اين پليس قرار گرفت.

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان گيلان افزود: با تحقيقات از بزه دیده و پي جويي هاي فني و پليسي، كارآگاهان پليس فتا موفق شدند روانشناس قلابي شبکه اجتماعي موبايلي را كه مردي 25 ساله، اهل و ساکن يكي از استان هاي مركزي بود، شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي وي را دستگير كنند.
سرهنگ محمدخاني اظهار داشت: با توجه به ادله ديجيتال كشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابي و اينكه با سوء استفاده از عنوان جعلی " روانشناس " در شبکه اجتماعي، بزه دیده را که از مشکلات روحی و روانی رنج می برده اغفال و وی را تحريك و ترغیب به خودکشی كرده است، اعتراف كرد.
رئيس پليس فتا استان گيلان در پايان با بيان اينكه متهم پس از معرفي به مرجع قضایی با صدور قرار وثیقه روانه زندان شده و پرونده متهم براي شناسايي ساير بزه دیدگان در پليس فتا مفتوح و درحال رسيدگي مي باشد، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد اين چنيني مي توانند با مراجعه به پليس فتا فرماندهي انتظامي استان گيلان موضوع شکايت خود را پيگيري نمايند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =