رشیدپور ضمن تشکر از نقدهای مردم به مصاحبه شب گذشته با رییس جمهور امروز در حالاخورشید و در واکنش به این نقدها گفت: سه نکته را مردم بدانند. ۱-من مسئول مصاحبه با رییس جمهور بودم نه مناظره با ایشان ۲-من وظیفه داشتم از مشکلات و دغدغه مردم پرسش کنم نه اینکه به آنها پاسخ دهم ۳-زمان برنامه باید طولانی تر می بود چرا که بخش مهمی از پرسش ها باقی ماند.

 

 

 

 

 

61262

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    18 0
    آیا مشکل مملکت 1 پایین نیامدن یا آمدن رئیس جمهور از ماشین در کرمانشاه است ؟2 آیا نماینده برای کشتی سانچی فرق دارد که وزیر رفاه باشد یا شخص دیگر؟3 آیا برای نیامدن زلزله رئیس جمهور می تواند کاری یکند؟و........ مصاحبه با رئیس جمهور باید تخصصی باشد آیا در رسانه می شود برنامه های داشته باشیم در رابطه با احترام به پول ملی و حفظ و ارزش آن؟
  • مسعود IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    12 4
    بنده با وجود علاقه ای که به اجراهای آقای رضا رشیدپور دارم و با نهایت احترام خدمت ایشان، عرض میکنم جناب رشیدپور مجری خوبی است ولی مصاحبه سیاسی کار ایشان نیست. یعنی در کل ایشان این کاره نیستند. مصاحبه با شخصیتهای سیاسی، فوت و فن خود را دارد و بسیار هم سخت و پیچیده است و تحصیلات مرتبط و سالها تجربه مرتبط می طلبد. بنده فکر میکنم اگر آقای مرتضی حیدری این مصاحبه را انجام میداد حاصل کار به مراتب رضایت بخش تر بود. به گمانم این را هم باید بگذاریم به حساب بلاتکلیفی و سردرگمی رسانة به اصطلاح ملی
  • بي نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    4 0
    حالا مثلا" مصاحبه آقاي حيدري فرقي با اين يكي داشت؟
  • بی نام US ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    7 0
    جناب رشیدپور در زمانی که بدرستی از مشکلات مردم در ارتباط با مؤسسات مالی سؤال می پرسیدید چرا این سؤال مهم را فراموش کردید بپرسید که چه کسانی و با چه مجوزی این مؤسسات را راه اندازی کرده اند و چرا با آنانی که به این مؤسسات به شکلهای مختلف مجوز داده اند برخورد نمی شود؟ مگر می شود این مؤسسات با این حجم از فعالیت بدون آگاهی عده ای از مسئولین وقت افتتاح شده باشند و به کارشان ادامه داده باشند؟