اعزام 6 کاروان دانش آموزی از پلدختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر از اعزام 270 دانش آموز این شهرستان در قالب 6 کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

اسمااسماعیل پور، به گزارش خبرآنلاین لرستان، سرهنگ محمد محمودوند در حاشیه مراسم اعزام کاروان دانش آموزی
راهیان نور پلدختر در جمع خبرنگاران پلدختر اظهار داشت: این تعداد دانش آموز پسر در مقطع اول و دوم دبیرستان به مناطق جنوب کشور در قالب راهیان نور اعزام شدند.

وی افزود: دانش آموزان در این اردوی سه روزه به مناطق عملیاتی ، خرمشهر، اروند و شلمچه اعزام و با فضای معنوی این مناطق آشنا می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: 270 دانش آموز دختر نیز چهارم آذرماه سال جاری با هدف آشنایی با هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: هدف از برگزاری این اردوهای معنوی آشنایی دانش آموزان با مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان است.

سرهنگ محمودوند تصریح کرد: دانش آموزان با دیدن این فضای معنوی از نزدیک با رشادت ها و جانفشانی ها رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که به خاطر دین ، اعتقاد و دفاع از کیان اسلام دفاع کردند آشنا می شوند.

گفتنی ست: در این مراسم ، معاون فرماندار ، رئیس آموزش و پرورش ، جانشین فرماندهی انتظامی و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =