کلاس دانش افزایی مربی گری فوتبال در مازندران برگزار شد

کلاس دانش افزایی و اعتبار بخشی مدارک مربیگری فوتبال با حضور مدرسین برجسته فیفا در سالن همایش پلاژ ناجا مرکز استان با حضور حدود ۵۰۰ مربی برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران؛در این کلاس یک روزه امروز جمعه ۲۲ دی که با حضور حدود ۵۰۰ نفر از مربیان ، کمک مربیان و استعداد یابان،محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، حبیب حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران، منوچهری معاون مدیرکل ورزش و جوانان، همچنین غلامرضابهروان رئیس هیات فوتبال مازندران، سعید نجاریان عضور شورای اسلامی شهر ساری و سایر روسای هیات های شهرستان برگزار شد ، مرتضی محصص و فریدون معینی مدرسین برجسته فیفا به ارائه توضیحاتی در خصوص دانش مربی گری ، ضرورت آموزش بر اساس دانش روز ، زبان فوتبال ، نظام جامع مربی گری و نحوه کار تیمی در میدان پرداختند و علم روز فوتبال را به مربیان حاضر آموزش دادند.

غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران در حاشیه برگزاری این کلاس دانش افزایی، هدف از برگزاری این کلاس را ارتقاء سطح دانش مربیان استان مازندران عنوان کرد و افزود : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تمامی کسانی که عهده دار مربی گری فوتبال هستند در این دوره حضور دارند .

بهروان افزود: در این برنامه علاوه بر ارتقا دانش مربیان نحوه مدیریت و برنامه ریزی در مربی گری با حضور استادان فن آموزش داده می شود .

بهروان گفت: با مذاکرات انجام گرفته با استادان فن، تلاش داریم بتوانیم هر شش ماه یکبار دوره های آموزشی را در راستای ارتقاء دانش مربیان مازندرانی برگزار کنیم که امیدواریم این امر محقق شود.

وی ادامه داد: مربیان استان برای تمدید مدرک مربیگری خود نیاز به گذراندن دوره های دانش افزایی دارند که در قالب کلاس هایی با آخرین فنون و تاکتیک های روز این رشته، آشنا خواهند شد.

رئیس هیات فوتبال استان مازندران ضمن تاکید بر بروز بودن مربیان اظهار داشت: علم روز به روز در حال تغییر است و اطلاعات جدیری هر روزه وارد فوتبال جهان می شود که نیاز است تمامی مربیان با این علم آشنا شوند ، برای همین واجب است مربیان ما خودشان را با علم روز، بروز نگه داشته باشند.
بهروان با بیان اینکه نگاه فدراسیون به فوتبال مازندران ، ظرفیت ها و امکانات و تجهیزات آن خوب است افزود : استان مازندران در بحث مربی گری رو به توسعه و پیشرفت است و امیدواریم با برگزاری کلاس های دانش افزایی به ارتقاء بیشتر آن کمک کنیم .

گفتنیست؛ در این مراسم از سوی هیات فوتبال مازندران از خانواده های پیشکسوتان فقید فوتبال مازندران( حسین مکارمی، مجید صفا بخش ، اسفندیار بالویی، اسماعیل افشاریان و رضا متولی )تجلیل بعمل آمد.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =