مهر نوشت: هادی حجازی‌فر فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه را دارای خلاقیت و ایده‌های زیادی دانست که می‌توانند آنها را به آثار بلند تزریق کنند.

هادی حجازی فر بازیگر سینما در حاشیه برپایی سی و چهارمین جشنواره فیلم کوتاه تهران درباره این رویداد سینمایی گفت: امسال در این جشنواره فیلمی با عنوان «آرا» به کارگردانی یوسف کارگر دارم که به تماشای آن نشستم، البته چهار فیلم کوتاه دیگر را هم دیدم که به نظرم آثار خوبی بودند.

این بازیگر بیان کرد: چند سالی است که با فیلمسازان فیلم کوتاه تبریزی و ارومیه ای ارتباط دارم که به نظرم یک موج از آن سو آمده است و شاهد فعالیت فیلمسازان جوانی هستیم که ایده و زیبایی شناسی منحصر به فردی دارند از همین رو من فیلم های آنها را دنبال می کنم و به نظرم آثار شگفت انگیزی تولید می کنند و اگر تمایلی به ساخت آثار بلند داشته باشند به زودی ایده و خلاقیت زیادی به سینمای ما تزریق می شود.

او درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا را به اتمام رساندم که در حال حاضر مراحل تدوین را سپری می کند و برای حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده می شود. البته امیدوارم به زودی «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان نیز پروانه ساخت بگیرد و ما از این پیچ و خم دریافت مجوز خلاص شویم و در آن به ایفای نقش بپردازم.

57243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =