۰ نفر
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹

پرسپولیس نتوانست به چهارمین برد پیاپی در لیگ برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛هفته چهارم رقابت های لیگ برتر چهارشنبه شب با بازی تیم های پرسپولیس و سیاه جامگان در استادیوم آزادی آغاز شد که شاگردان برانکو در این دیدار با نتیجه 1-1 مقابل حریف خود متوقف شدند.

پرسپولیس که از حمایت بیش از 20 هزار هوادار خود برخوردار بود، بازی را طبق انتظارات کاملا هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 6 توسط فرشاد احمدزاده به گل اول برسد.

تیم برانکو که خیلی زود توانسته بود دفاع مشهدی ها را بشکند،به حملات پر دامنه خود ادامه  داد و توانست در همین نیمه اول توسط علی علیپور به دو گل دیگر برسد که هر دو گل آفساید اعلام شد.

در نیمه دوم،پرسپولیس که به دنبال حفظ نتیجه و همچنین حفظ انرژی خود برای بازی سخت مقابل الاهلی بود چندان هجومی کار نکرد و موقعیت زیادی ایجاد نکرد. بهترین موقعیت پرسپولیس را مهدی طارمی در دقیقه 68 از دست داد. تیم مهمان که چیزی برای از دست دادن نداشت در دقایق پایانی جلو کشید و توانست در دقیقه 85 توسط امیر محمد پناهی به گل مساوی برسد و بازی در نهایت با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.با این نتیجه پرسپولیس با 10 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و سیاه جامگان هم 5 امتیازی شد.

 


254 41 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =