تارتار در آستانه بازی حساس با پرسپولیس صحبت‌هایی در کنفرانس خبری کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تارتار در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس با پرسپولیس گفت: فردا تیم‌های اول و دوم جدول با هم بازی دارند. پرسپولیس یکی از مدعیان است، اما جدول به‌گونه ‌ای رقم خورده است که ما می‌گوییم رقیب پرسپولیس هستیم. ما کوتاه نمی‌آییم و سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم و ان‌شاء‌الله در پایان برنده بازی باشیم.
او ادامه داد: امروزه در فوتبال نتایج را بازیکنان رقم می‌زنند. من با بازیکن بی ‌کیفیت نمی‌توانم کار کنم و با آنها نتیجه بگیریم. بازیکنان ما جوان هستند و تجربه کمی نسبت به تیم‌های مدعی مثل پرسپولیس دارند. ما برای مدعی شدن وارد لیگ نشدیم، اما در این رقابت قرار گرفتیم و از آن هم استقبال می‌کنیم. چه‌کسی بدش می‌آید که برای قهرمانی بجنگد؟ این برای ما شیرین و لذت بخش است که در بالای جدول باشیم، اما نباید به بازیکنان ‌مان فشار بیاید و با استرس کار کنیم. ما بدون استرس می‌رویم و جلوی تیم‌های مدعی بازی می‌کنیم و سعی داریم این روند خوبمان را ادامه دهیم.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در واکنش به قرار گرفتنش مقابل پرسپولیس که سال‌ها در آن بازی کرده است، گفت: من بارها گفتم، پرسپولیسی هستم. در زمان پروین و در مکتب پرسپولیس ایشان به ما یاد داد که برای پیراهن ‌مان بازی کنیم. الان پیراهن پارس تن من است و برای موفقیت آن تلاش می‌کنم. از هواداران می‌خواهم فردا همه زرد بپوشند، مثل بازی با استقلال. همه باید برای موفقیت پارس تلاش کنند که این اتفاق باید بیفتد و پارس موفق باشد.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =