نگاه یکسان مسوولان شهری به امورات توسعه ای محلات شهر

شهردار اردبیل در جمع اهالی محله تاریخی کلخوران گفت: مسوولان شهری به همه محلات شهر در زمینه اقدامات توسعه ای، نگاه یکسان دارند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در مسجد جامع کلخوران ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) همزمانی دیدار با اهالی محله کلخوران با روز میلاد را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: در نیمه دوم سال که ایام برنامه ریزی جهت شروع کارها در فصل کاری سال آینده است، در صدد هستیم تا نیازهای همه محلات شهر را احصا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حسب پیش بینی شورای شهر و شهرداری اردبیل، حضور در محلات مختلف شهر با هدف نیازسنجی صورت می گیرد و امیدواریم و تلاش خواهیم کرد تا ضمن حضور در محلات، زمینه رفع موانع و مشکلات پیش روی مردم عزیز را فراهم کنیم.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی در سال گذشته بویژه در طول تعطیلات عید، مشکل خراب شدن آسفالت بود، اضافه کرد: قول داده بودیم این مشکل برطرف شود و امسال خوشبختانه ۲۴۰ هزار تن آسفالت با ارزش ۷۰ میلیارد تومان در سطح شهر توزیع شده است که محله تاریخی کلخوران و محلات اطراف همچون حقیقت و سیدآباد هم از این تحولات بهره مند شده و البته این پایان کار نیست و ما در حد مقدور نسبت به رفع همه مشکلات در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

شهردار اردبیل تاکید کرد: اردبیل از نظر ما یکپارچه بوده و مسوولان شهر به همه محلات شهر به یک چشم نگاه می کنند و با سپری شدن فصل سرما و پس از برنامه ریزی ها، نسبت به تداوم عملیات آسفالت ریزی با اولویت مناطقی که خرابی بیشتری دارند، اقدام خواهیم کرد.

لطف اللهیان افزود: در بحث فضای سبز نیز اقداماتی نظیر کاشت درخت و گل در بوستان محله کلخوران در حد توانایی ما انجام گرفته و کانال جمع‌آوری آب های سطحی نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در سال ۹۴ و حدود ۷۰۰ میلیون تومان در سال ۹۵ اجرا شده است و طبق برنامه ریزی امسال نیز عملیات اجرایی این پروژه تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: به لطف وجود مفاخر و شهدای گرانقدر محله تاریخی کلخوران، سعی خواهیم کرد تا نام کوچه ها و معابر محله کلخوران را به اسم مفاخر و شهدای والامقام محله مزین کنیم و در این راستا با اهالی محترم نیز مشورت های لازم صورت خواهد گرفت.

این مسوول با اذعان به اینکه در سال آینده تلاش خواهیم کرد یک زمین چمن مصنوعی برای اهالی، به خصوص جوانان عزیز محله تاریخی کلخوران اجرا کنیم، خاطرنشان کرد: در بحث تعویض آب لوله کشی محله نیز در صورت اختصاص بودجه از سوی اداره آب و فاضلاب شهری و همکاری اهالی محترم، شهرداری این آمادگی را دارد که در ارتباط با تسهیل امور مربوط به حفاری با اداره مذکور همکاری کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =