جلسه مجلس برای بررسی وضعیت صندوق تامین اجتماعی با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی غیرعلنی شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری‌ها، رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی امروز به ارائه توضیحاتی از بازدیدش از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به نمایندگان پرداخت.

کمال دهقانی نماینده تفت و میبد با اعلام این مطلب به ایسنا گفت که رئیس مجلس در جلسه غیرعلنی درباره بازدید از مناطق زلزله‌زده، میزان خسارات و آسیب ها به این مناطق و روند کمک رسانی توضیحاتی را ارائه کرد و بر لزوم مدیریت متمرکز در ارائه خدمات تاکید نمود.

جلسه غیر علنی مجلس با نوربخش درمورد صندوق های بازنشستگی
فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران نیز با تشریح جلسه غیر علنی مجلس اظهارکرد: در این جلسه رییس سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی در مورد آخرین وضعیت صندوق های بازنشستگی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

تجمع جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد مقابل مجلس
گفتنی است، جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد کشور صبح امروز دوشنبه با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار دریافت مطالبات خود شدند.

یکی از این بازنشستگان اظهار داشت: علی رغم تصویب قوانین متعدد برای حل مشکلات ، ولی هنوز پرداخت حقوق ما با مشکل روبروست. بازنشسته‌های صنعت فولاد خواستار اختصاص بودجه‌ای دولتی برای تامین منابع مالی پرداخت مستمری بازنشستگی خود هستند. در حال حاضر بودجه‌ای که در سال 96 برای بازنشستگان درنظر گرفته شده جوابگوی مطالبات بازنشستگان نیست، به همین دلیل هر ماه در بحث پرداخت مستمری و ارائه خدمات درمانی و رفاهی صندوق دچار مشکل است. در حال حاضر صندوق بازنشستگی فولاد خالی است و هیچ منبعی برای پرداخت حقوق وجود ندارد.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =