۰ نفر
۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

تسنیم نوشت: رئیس هیئت قایقرانی استان از ایجاد دو کمپ قایقرانی در اردبیل خبر داد.

مرتضی قاطع در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: دریاچه شورابیل به عنوان یکی از مکان‌های انتخابی برای ایجاد کمپ تیم‌های ملی انتخاب شده و در حال حاضر انجام اقدامات لازم در این زمینه در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن مراحل اجرای این کمپ را به اتمام رسانده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی افزود: رودخانه بالیقلوچای اردبیل نیز یکی دیگر از مکان‌هایی است که برای ایجاد این کمپ در نظر گرفته شده و با استقبال خوبی مواجه شده که به همین منظور تمام تلاش و جدیت ما بر همین اساس در نظر گرفته شده و امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن به تمامی اهداف خود در ارتباط با فراهم‌سازی فضای مناسب برای توسعه رشته کاناپولو در استان دست یابیم.

رئیس هیئت قایقرانی استان اردبیل گفت: یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز در این زمینه طبق قراردادی که با فدراسیون قایقرانی منعقد کرده 40 درصد اعتبارات را برای ایجاد اسکله و یک زمین کاناپولو هزینه می‌کند تا این مشکل هر چه سریع‌تر حل شود و بتوانیم به تمامی اهداف خود در ارتباط با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در این زمینه دست یابیم.

قاطع بیان کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری و تفریحی استان برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی یک موضوع بسیار مهم و اساسی است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم این استان را به جایگاه واقعی خود رسانده و شاهد رشد و توسعه منطقه در آینده‌ای نزدیک باشیم.

وی تصریح کرد: برای تحقق اهداف مورد نظر همکاری و مشارکت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه امری لازم و ضروری بوده و نیاز است در این زمینه همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه شاهد فراهم شدن بسترهای لازم برای توسعه ورزش در استان باشیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =