فیلم «یک دزدی عاشقانه» از مرز نیم میلیارد تومان فروش در گیشه گذشت.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توجه به شرایط موجود و فرارسیدن فصل امتحانات همچنان روند رشد فروش «یک دزدی عاشقانه» ادامه دارد.این فیلم طی 18 روز  از مرز 500 میلیون تومان فروش عبور کرده است که بر اساس خبر روزنامه بانی فیلم بیش از 460 میلیون آن متعلق به شهر تهران است.
کارگردان فیلم "یک دزدی عاشقانه" امیرشهاب رضویان پیش از این فیلم برای فیلم "مینای شهر خاموش" برنده سیمرغ بهترین کارگردانی بیست پنجمین جشنواره فیلم فجر شده است. يك دزدي عاشقانه توسط ناهيد دل آگاه تهيه شده است و مهدی هاشمی، فرهاد آییش، لادن مستوفی، لووان هفتوان، احد محمدكرمی، فرزانه قاسمی، رابعه مدنی و امیرحسین رستمی در آن نقش آفرینی می‌كنند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دو دزد پیر کهنه‏ کار، آقا کمال (مهدی هاشمی) و آقاجمال (فرهاد آئیش) پس از سال‏ها از زندان آزاد می‏‌شوند و به امید دریافت سهم‏ خود از آخرین سرقت مشترک‏شان به سراغ همدست‏شان، اسی ‏خانم (لادن مستوفی) می روند.

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام FR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    14 0
    من تصادفی این فیلم رو دیدم چون تو اون ساعت تنهای فیلمی بود که می تونستم ببینم. واقعا فیلم به معنای واقعی کلمه آبکیه، بازی های سطحی، سناریوی بی خود، فاقد هر گونه طنز درست و به نظرم افتضاح
  • بی نام A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    14 0
    به نظر من یکی از دلایل عمده فروش های میلیاردی فیلم های اخیر تبلیغ در کانال های جم هست، اکثرا از طریق این کانال ها با فیلم ها آشنا میشوند...
  • بی نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    8 0
    یکی از بدترین فیلمهایی است که یک بیننده میتونه توی سالن سینما تماشا کند