۰ نفر
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

ایرنا نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی دورویی اروپا به دلیل محکوم کردن تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به پایتختی اسرائیل شد و گفت: اروپا باید از موشک هایی که از نوار غزه به ما شلیک می شود انتقاد کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ،نتانیاهو این ادعاها را شب گذشته قبل از عزیمت به پاریس پایتخت فرانسه برای دیدار با امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور وپس از آن سفر به بروکسل ودیدار با وزیر خارجه اتحادیه اروپا مطرح کرد.

نتانیاهو که با انتقادهای شدید مقامات اروپایی درباره تداوم شهرک سازی مواجه است ، گفت: به اروپا احترام می گذارم اما آمادگی پذیرش معیارهای دوگانه را ندارم.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: صداهایی می شنوم که سخنان تاریخی ترامپ را محکوم می کنند اما نمی شنوم که موشک هایی که به اسرائیل شلیک می شود یا علیه آن دیگران را تحریک می کنند محکوم شود ، من آمادگی پذیرش این نفاق را ندارم.

جنبش حماس پنجشنبه وجمعه پس از بیانیه ترامپ از نوار غزه موشک هایی به سمت (اسرائیل ) سرزمین فلسطین اشغالی شلیک کرد که به دنبال آن رژیم صهیونیستی مواضعی در نوارغزه را بمباران و دو فلسطینی را به شهادت رساند.

نتانیاهو امروز یکشنبه مذاکراتی در پاریس وفردا دوشنبه مذاکراتی را در بروکسل انجام می دهد.

نتانیاهو گفت که مذاکرات وی با وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نوع خود اولین مذاکرات وی طی 22 سال گذشته است.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =