ساخت فیلم «ستارخان» کلید مى‌خورد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر در مجلس شوراى اسلامى از آغاز ساخت یک فیلم با محوریت "ستارخان" به کارگردانى یکى از کارگردانان مطرح کشور خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، زهرا ساعى، در گفتگو با خبرنگاران با تاكيد بر لزوم استفاده هرچه بيشتر از ابزار هنر و سينما براى شناساندن بزرگان تاريخ آذربايجان گفت: تمامى مسئولان استانى و متوليان حوزه فرهنگى بايد بسترسازی لازم و نهايت حمايت از هنرمندان را براى افزايش شناخت مردم از مفاخر و بزرگان آذربايجان انجام دهند.

وى به ديدار مشترك خود و دكتر مسعود پزشكيان، نائب رييس مجلس شوراى اسلامى با محمدرضا ورزى، كارگردان چندين فيلم و سريال تلويزيونى اشاره كرد و گفت: پس از چندين ساعت جلسه تخصصى و حمايت و پيگيرى هاى بنده و دكتر پزشكيان، این کارگردان مطرح کشور که اصالت آذری نیز دارد براى ساخت يك فيلم با محوريت "ستارخان" همزمان با سالگرد درگذشت اين قهرمان ملى در سالجارى اعلام آمادگى كرد.

سخنگوى كميسيون اجتماعى و نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراى اسلامى همچنين اظهار كرد: اميدوارم از اين پس هنرمندان ديگر نيز در راستاى شناساندن فرهنگ غنى آذربايجان و مجاهدت هاى قهرمانانى همچون ستارخان در حوزه ملى و بين المللى دست به كار شوند و بنده نيز با تمام توان از اين عزيزان حمايت خواهم كرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دومان IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
    27 1
    درود بر همه آنان که برای سرزمین خود از جان گذشتگی کردند و وای بر ما که حتی محل دفن این افراد رو هم نمیدونیم و عزتی براشون قایل نشدیم . بالاخره ما هم ازخبرآنلاین خبر خوبی دیدیم بدون ....