استاندار قزوین حامیان دولت را به سعه صدر و حفظ آرامش دعوت کرد

استاندار قزوین در دیدار حامیان دولت تدبیر وامید، آنها را به سعه صدر ، حفظ آرامش و همدلی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین فریدون همتی در دیدار حامیان دولت تدبیر و امید در استان قزوین با ایشان که در محل سالن جلسات استانداری برگزارشد با اشاره به برخی از محورها و سرفصل های مطرح شده از سوی دکتر روحانی ریاست جمهوری در جلسه معارفه استانداران قزوین و سمنان بیان داشت: طبق تاکید و فرمایشات ریاست جمهوری دولت تدبیر و امید یک دولت فرا جناحی است و در زمینه انتخابات نیز محور کار مجریان ،قانون است وبرای دولت اینکه حزب الف یا حزب ب رای بیاورد مهم نیست.

وی افزود: ما موظفیم بعنوان مجری قانون بستر برگزاری یک انتخابات پرشور،قانونمند،سالم و با مشارکت حداکثری را فراهم کنیم تا انسانهایی عاقل ،باتجربه ودلسوز برای تشکیل یک مجلس قوی و متخصص انتخاب شوند.
استاندار اظهارداشت: رییس جمهوری در جلسه معارفه به بنده فرمودند در حوزه اقتصاد و صنعت ،قزوین استانی است که به لحاظ
صنعت از زیرساخت های مناسبی برخوردار است اما مقدار بهره وری آن خیلی کم است که باید در این خصوص تلاش و برنامه ریزی شود.
وی افزود: از نظر فرهنگی و اجتماعی نیز وضعیت مسائل و آسیب هایی چون طلاق،اعتیاد و پایین بودن نرخ رشد جمعیت از جمله موضوعاتی است که جای نگرانی دارد و باید پیشگیری های لازم در این حوزه ها صورت بگیرد.
نماینده عالی دولت با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور تصریح کرد:دولت تمام تلاش خود را می کند تا آثار ظالمانه تحریم را کم رنگ کند و با بسته خروج از رکود بتواند زمینه های رونق اقتصادی را در جامعه فراهم کند همانگونه که در دو سال گذشته توانست سرعت افزایش تورم را مهار و کنترل کند.
استاندار در ادامه به موفقیت دولت در مذاکرات هسته ای تحت هدایت و نظارت مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار کرد:باتلاش ها و پیگیری های شبانه روزی که تیم هسته ای داشت مذاکرات در نهایت به نتیجه رسید و دولت در حال حاضر با دقت،علاقمندی و به شکل هوشمندانه در حال پیگیری اجرای برجام است .
وی گفت: دولت زمانی در بخش سیاست های خارجی و امور داخلی موفق می شود که مدیران دولت به شکل شبانه و روز کار کنند و تمام تلاش خود را بگار گیرند تا با استفاده از روش های نوین اقتصاد کشور شکوفا و سطح رفاه اقتصادی و اجتماعی و به تبع آن سطح رضایتمندی مردم افزایش یابد و این انتظاری است که مردم از دولت دارند.
استاندار در ادامه با اشاره به فضای سیاسی و فعالیت جریان ها و تشکل های مختلف در سطح استان اظهار داشت:باید همدیگر را با تمام اختلاف سلایقی که ممکن است داشته باشیم تحمل کنیم و به دنبال این باشیم که دولت کارنامه خوبی در تاریخ سیاسی ایران از خود برجای بگذارد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان با بیان اینکه" باید یاد بگیریم که همدیگر را تحمل کنیم." در ادامه گفت: دولت برای نهادینه کردن افکار و اخلاق درست به حامیان خود نیازمند است فلذا باید از حاشیه سازی و دعواهای بیهوده ای که وقت دولت را می گیرد دوری جست چون دود آن به چشم مردم می رود و دولت نیز در این میان بیشتر متضرر خواهد شد .
وی افزود: اگر مدیری در مجموعه ای وجود داشته باشد که به برنامه های دولت باور و اعتقاد نداشته باشد دفاع از چنین مدیری کمال بی انصافی و ناجوانمردی است و مدیران منصوب باید امین دولت باشند و تلاش کنند کارنامه ای قوی براساس شاخص ها از خود برجای بگذارند.
استاندار با بیان اینکه" مردم با امید به دکتر روحانی رای دادند." خاطرنشان کرد: رسالت اصلی بنده این است که با کار و تلاش بتوانم بگونه ای رفتار و حرکت کنم که مردم به دولت نمره قبولی بدهند.
وی از حامیان دولت خواست که با حفظ آرامش و سعه صدر در چارچوب قانون فعالیت کنند و در ادامه گفت: دولت در چارچوب قانون حامی شما ، دیگران و همه آحاد ملت خواهد بود و تفاوت شما با دیگران در نحوه برخورد تان با مسائل است و یقینا" با این بلند نظری و دلسوزی که در شماها وجود دارد می توانید در حوزه های مختلف اجتماعی ،فرهنگی ،اقتصادی به دولت کمک کنید .
استاندار با بیان اینکه" همه گروه ها و جریان ها در درون یک کشتی نشسته اند فلذا همه باید مراقب باشند." در ادامه عنوان کرد: باید با کمک هم بتوانیم در این دوسال باقیمانده از عمر خدمتی دولت تدبیر و امید کارهای ماندگاری انجام دهیم که در راستای تحقق این دغدغه این نشست ها نیزادامه خواهد داشت .
وی با تایید برخی کاستی ها و مشکلات در دستگاههای اجرایی از حامیان دولت خواست که ایده ها، پیشنهادات و انتقادات خود را در قاب کمیته ها و کارگروه های تخصصی در حوزه ها و بخش های مختلف به مدیریت ارشد استان ارائه کنند.
استاندار با اعلام اینکه" درب استانداری به روی همه باز است." خاطرنشان کرد: اگر از سیاست ورزی ،ادب و اخلاق را بگیریم چیزی از ان باقی نمی ماند و به امری پوچ بدل می شود فلذا با رعایت ادب و اخلاق،انصاف و نزاکت باید از حریم دولت دفاع کنیم.
وی گفت: بنده به عنوان نماینده عالی دولت اجازه نخواهم داد که در سطح افکار عمومی دولت را ضد ارزش ها معرفی کنند و ازحامیان دولت نیز انتظار می رود در دفاع از ارزش های نظام و ولایت پیشقدم شوند و با قلم و قدم در این عرصه ها وارد شوند چون تقویت ارزش های نظام به تقویت دولت منجر خواهد شد.
استاندار با تاکید بر ورود زنان توانمند به عرصه انتخابات تصریح کرد: ورود زنان به عرصه انتخابات می تواند شور و نشاط انتخاباتی را افزایش دهد و هرچقدر مشارکت و آرای مردم در انتخابات بیشتر باشد پشتوانه ای قوی برای نظام و دولت بوده و در اجرای برجام نیز موفق تر خواهیم بود.
گفتنی است در ابتدای این دیدار جمعی از حامیان دولت به نمایندگی در بخش های مختلف اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و امور زنان به بیان دغدغه ها،نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و آمادگی خود را برای هرگونه حمایت و همکاری با نماینده عالی دولت تدبیر و امید اعلام کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =