صدا و سیمای البرز در سفر ریاست محترم جمهوری و هیئت محترم وزیران به استان البرز با بسیج تمام امکانات فنی و نیروی انسانی و پخش زنده سفر، مردم شهید پرور استان را در جریان کامل سفر قرار خواهد داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز،مدیر کل مرکز علی رامک با اشاره به آمادگی کامل این مرکز جهت پوشش رسانه ای سفر رئیس هیئت دولت و وزیران به این استان گفت: با استقرار تمامی امکانات خود با تمام قوا سعی در پوشش کامل این سفر مهم خواهیم داشت.

وی افزود: واحد صدای این مرکز برنامه های خود را با رویکرد سفر ریاست جمهوری تولید و پخش خواهد کرد و سیمای البرز با ویژه برنامه سفر از ساعت 7:30 صبح روز چهارشنبه مراسم استقبال مردمی،دیدارها،نشست ها و جلسات را به صورت زنده و مستقیم پوشش خواهند داد.

واحد خبر نیز با 6 گروه تولیدی و خبری در مناطق مختلف با توجه به برنامه ی سفر استقرار خواهد داشت. سفر یک روزه هیئت دولت به استان البرز چهارشنبه 26 آبان خواهد بود.در این سفر دیدار مردمی ، دیدار با علما و ایثارگران و نخبگان، نشست شورای سرمایه گذاری و اداری و نشست خبری از جمله برنامه های احتمالی این سفر است .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =