۰ نفر
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۰

ایسنا نوشت:دیشب خبری مبنی بر حمله مردی با تبر به خودروهای سواری در منطقه پیروزی مشهد شنیده شد که معاون دادستان مشهد در این خصوص، گفت: دو نفر با یکدیگر اختلاف مالی داشتند و یکی از طرفین نزاع از خودرو خود پیاده شده و با تبر به فرد مقابل حمله می‌کند، اما به سایر خودروهای در محل حمله‌ای نشده است.

«محمد بخشی‌محبی» در خصوص جزئیات این حادثه، اظهار کرد: این موضوع مربوط به اختلاف مالی دو نفر بوده و این افراد از منطقه وکیل‌آباد با خودروهای خود نزاع را آغاز کرده‌اند و در منطقه پیروزی با یکدیگر درگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: پس از این‌که یکی از خودروها راه خودروی دیگر را سد می‌کند درگیری آغاز شده و یکی از طرفین نزاع از خودرو خود پیاده شده و با تبر به فرد مقابل حمله می‌کند.
معاون دادستان مشهد با بیان این‌که در این حادثه خودروی مذکور تخریب می‌شود، تصریح کرد: این فرد پس از تخریب خودرو و زخمی کردن صاحب آن از محل متواری می‌شود، اما عده‌ای از همشهریان وی را تعقیب کرده و در یکی از آپارتمان‌های مشهد خودروی این فرد را شناسایی می‌کنند.
بخشی‌محبی یادآور شد: با اطلاع‌رسانی مردم متهم مورد نظر شناسایی و خودروی وی نیز به پارکینگ منتقل می‌شود، هم‌اکنون نیز متهم با قرار تأمین و به این دلیل که نزاع شخصی بوده آزاد شده است.
وی در خصوص مجازات متهم برای حمل سلاح سرد، تصریح کرد: طبق ماده 617 قانون مجازات اسلامی حمل سلاح سرد مجازات حبس را در پی دارد، چون حمل سلاح سرد دارای جنبه عمومی بوده و مجازات محسوب می‌شود.
معاون دادستان مشهد از مردم خواست در صورتی که شاهد این حادثه‌ها بودند اقدامات اولیه را انجام دهند و از عواقب آن ترسی نداشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 601044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =