اجرای طرح خادمان ترافیکی در معابر هسته مرکزی و مبادی ورودی مشهد

از شهروندان درخواست می‌شود در هسته مرکزی شهر از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و بدین منظور پارکینگ پایانه امام رضا(ع) پذیرای 1800 خودروی شخصی است که از خیابان امام رضا(ع) یا امام خمینی(ره) 86 می‌توانند وارد شوند.

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: طرح خادمان ترافیکی در معابر هسته مرکزی و مبادی ورودی مشهد همزمان با روزهای پایانی ماه صفر اجرا می‌شود لذا شهروندان علاقمند می‌توانند جهت شرکت در این طرح آمادگی خود را به سامانه 137 شهرداری اعلام کنند.
به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ سعید اکبریان در این رابطه بیان کرد: در روزهای پایانی ماه صفر شاهد حجم زیاد ورود زائران به شهر مقدس مشهد اعم از خودروهای شخصی و وسایل حمل و نقل عمومی و تداخل زایران پیاده و دسته‌های عزاداری هستیم که سبب ایجاد ترافیک در سطح شهر می‌شوند.
وی افزود: با توجه به این مهم از شهروندان درخواست می‌شود در هسته مرکزی شهر از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و بدین منظور پارکینگ پایانه امام رضا(ع) پذیرای 1800 خودروی شخصی است که از خیابان امام رضا(ع) یا امام خمینی(ره) 86 می‌توانند وارد شوند.
مدیر برنامه‌ریزی و نظارت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: طرح خادمان ترافیکی برای اولین بار و در روزهای پایانی ماه صفر در مشهد برگزار می‌شود لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت علاقمندی در این طرح شرکت و همیار پلیس و شهرداری باشند.
اکبریان گفت: این طرح روزهای دوشنبه 8، سه‌شنبه 9 و چهارشنبه 10 آذرماه در معابر هسته مرکزی و مبادی ورودی شهر مشهد اجرا می‌شود و شهروندان می‌توانند آمادگی خود را برای شرکت در این طرح تا روز شنبه ساعت 20 به سامانه تلفنی 137 اعلام کنند.
وی تصریح کرد: شهروندان در این طرح در شیفت‌های حداقل 3 ساعته در سطح معابر حضور و کلاس آموزشی این عزیزان روز یکشنبه 7 آذرماه برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 605351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =