تیم فوتبال «پدیده» در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر دستخوش تغییر و تحولاتی شد که همه آن‌ها از یک‌جا نشأت می‌گرفت؛ مسئول متمول تیم‌های پایه!

به گزارش «خبر آنلاین» از خراسان رضوی؛ درست میانه فصل قبل، زمانی که «هادی برگی‌زر» به عنوان مدیرعامل «پدیده» معرفی شد، وی یکی از دوستان تجاری‌اش که در شمال شهر مشهد به کار معاملات املاک بود را به عنوان مدیر تیم‌های پایه معرفی کرد، کسی که حتی بعد از کنار رفتن برگی‌‎زر از مسئولیت خودش کنار نرفت چرا که هزینه تمامی تیم‌های پایه «پدیده» را پرداخت می‌کرد، مشروط بر اینکه فرزند وی در آن‌ها عضویت داشته باشد.
نکته جالب‌تر اما امسال رقم خورده؛ جایی که پسر 14ساله این فرد، بدون سیر مراحل قانونی، از نوجوانان به تیم بزرگسالان رسیده و با قراردادی به عضویت تیم اصلی «پدیده» در لیگ برتر درآمده است. پسر این ملاک قوچانی، حاصل مستقیم نقش پول در مدیریت تیم‌های بی‌پول است که این روزها کارت بازی در لیگ برتر را در جیبش دارد و نه‌تنها یک لیست از این تیم را پر کرده که هیچ‌گاه «محمدرضا مهاجری» از وی استفاده‌ای نخواهد کرد.
این اتفاق وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم طبق قوانین سازمان لیگ یک بازیکن نمی‌تواند از رده پایه نوجوانان به یکباره به عضویت تیم بزرگسالان در آید، در شرایطی که این قرارداد نه تنها در باشگاه به ثبت رسیده است بلکه مسئولان هیئت فوتبال این استان هم در کمال تعجب قرارداد این بازیکن نوجوان را به ثبت رسمی رسانده‌اند!
بنگاه‌دار معروف مشهدی که مدتی قبل تیم فوتسال «پنت‌هاوس» را در لیگ دسته اول فوتسال داشت و به لیگ دسته دوم سقوط کرد، حالا راه فوتبال را پیش گرفته با حضورش در «پدیده» و با رفاقتی که با رئیس هیأت‌مدیره دارد در تغییراتی حتی روی نیمکت این تیم دست دارد و همه این‌ها به خاطر مبالغ اندکی است که به واسطه شغلش خرج اقامت بازیکنان غیربومی این تیم و البته تیم‌های پایه می‌کند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =