میزان نوشت: در روزهای پایانی شهریورماه و اوج ایام مسافرت‌های این فصل، تورهای مسافرتی در تلاش هستند تا از زمان باقی مانده و با استفاده از ترفندهای مختلف مانند تخفیفات چشمگیر بیشترین استفاده را برای جذب مسافر کنند.

 روزهای پایانی شهریورماه در میان خانواده ها و دوستداران سفر به عنوان زمان طلایی برای سفر شناخته شده است.ایامی که از نظر شرایط آب و هوایی و سفر به برخی استان ها زمان مناسب است و کلاس درس دانش آموزان و دانشجویان هنوز آغاز نشده است.

آژانس های مسافرتی نیز این زمان را غنیمت شمرده و برای جذب بیشترین تعداد مسافر با ترفندهای متفاوت تلاش می کنند.

با بررسی قیمت تورهای مسافرتی دریافتیم، یک تور 4 روزه به مقصد جزیره کیش و اقامت در هتل 3 ستاره با خدماتی مانند صبحانه, بلیط رفت و برگشت, ترانسفر فرودگاهی به ازا هر نفر 585 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

تور 2 شب و 3 روز هوایی به مشهد مقدس 465 هزار تومان تعیین شده، همچنین اتاق های دو تخته هتل های یک ستاره تا 5 ستاره این تور از 465 هزار تومان تا 775 هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت تور زمینی اصفهان برای 3 روز و 2 شب برای اتاق دو تخته و سه تخته در یک هتل 3 ستاره 460 هزار تومان و هتل 4 ستاره 633 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

تور 2 شب و 3 روز به مقصد شهر تاریخی یزد در یک هتل 2 ستاره اتاق یک تخته 520 هزار تومان، اتاق دو تخته 340 هزار تومان و اتاق سه تخته 335 هزار تومان به فروش می رسد.

در برخی از تورهای مسافرتی که تخفیفات قابل توجه دارند تا سهم بالایی از مسافرت های دقیقه 90 تابستان امسال را به خود اختصاص دهند، قیمت ها متنوع است به گونه ای که برای تور یک روزه ترکیبی ماسوله و قلعه رودخان که قیمت ابتدایی آن 85 هزار تومان مشخص شده بود رقم 50 هزار تومان را جایگزین کرده است.

برای تور دو روزه ماسوله تا ماسال قیمت ها تا حدود 50 درصد از قیمت ابتدایی خود کاهش یافته و با امکاناتی همچون اقامت در کلبه های چوبی، بازدید از مراکز گردشگری متنوع، دو وعده صبحانه ، دو وعده نهار مبلغ را از 380 هزار تومان برای هر نفر به 195 هزارتومان کاهش داده است.

تور 2 روز و نیم به مقصد کویر مصر در روزهای پایانی شهریور ماه با تخفیف بیش از 30 درصدی قیمت 295 هزار تومانی خود را به 195 هزار تومان کاهش داده است.

تور دو و نیم روزه دامنه‌های سبلان قیمت 499 هزار تومانی تورهای خود را به 399 هزار تومان کاهش داده که با وجود ارائه تخفیف به مشتریان خود خدماتی متنوعی ارائه می دهد 

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    0 0
    تور مصر 195 و سبلان در دلخل ايران 399 هزار تومان جهت مقايسه