محرم، ماه نهضت جاودانه سالار شهیدان و سرور اولیای خداست.

دکتر اصغر نصیری شهردار کلانشهر کرج به مناسبت شروع فعالیت در کرج به عنوان شهردار و آغاز ماه محرم پیامی به این شرح صادر نمود

بسمه تعالی
 به گزارش خبر آنلاین ، محرم، ماه نهضت جاودانه سالار شهیدان و سرور اولیای خداست. محرم، ماه وصال معشوق، ماه شهید و رایحه عطر شهادت آمد.
اینک که با آراء و نظر اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر کرج، مسئولیت خطیر شهرداری را عهده دار شدم، خدای متعال را سپاسگزارم که مجال خدمتی صادقانه به همشهریان وارسته ام را برای دوره ای نصیبم کرده است.
من در این ایام مقدس، بر عهد خود هستم تا تمامی تجارب حاصل از چند دهه مدیریت شهری را در مسیر تحقق استقرار کلانشهر کرج در مسیر آبادانی، توسعه پایدار و خدمت صادقانه بکار گیرم.
دست یاری خویش را به سوی همه شهروندان و دوستداران آبادانی، پیشرفت و توسعه پایدار کلانشهر کرج می گشایم و از همگان تقاضا می کنم یاری خود را در راستای تحقق اهداف و برنامه های مترقی و سازنده اعلام شده و نیز برای بهبود کیفیت زندگی در کلانشهر کرج، دریغ نورزند، زیرا بر این باور سترگ هستم که رفع کاستی ها و عقب ماندگی ها و از سویی رسیدن به تراز جهانی، صرفا با همدلی همگان و در گرو مشارکت و همکاری عمومی میسر است.
با سپاس و قدردانی از تمامی عزیزان بزرگوار، درخواست موکد می کنم به حرمت ماه محرم الحرام، از درج هرگونه پیام تبریک و احیانا ارسال تاج گل و سایر اقدامات مشابه اجتناب فرموده و از سویی انتظار می رود توان وافر خود را در راستای آغاز تلاش و خدمت مقدس معطوف دارند

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =