زوج جوان به بیرون از خودرو پرتاب شده و جان باختند

جانشین پلیس راه استان همدان گفت: در سوانح جاده ای 2 روز آخر تعطیلات تابستانی در همدان سه نفر کشته و چهار نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در 2 روز پایانی تعطیلات تابستانی و در 3 فقره سانحه تصادف، 7 نفر از هموطنانمان در جاده های استان کشته و مجروح شدند.

وی اظهار داشت: در اولین حادثه که در جاده روستای پرلوک رخ داد یک زوج جوان به علت نبستن کمربند ایمنی و واژگونی به بیرون از خودرو پرتاب شده و جان باختند.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: حرکت با سرعت غیرمجاز موجب منحرف شدن خودرو از جاده اصلی و واژگونی آن شده و سرنشینان این وسیله نقلیه با وجود باز شدن کیسه هوا به بیرون از خودرو پرتاب شده و در دم کشته شدند.

جانشین پلیس راه استان همدان گفت: این خودروی سواری 10 بار غلت خورده و نبستن کمربند ایمنی علت اصلی پرتاب شدن 2 سرنشین آن به خارج از خودرو و مرگ آنها شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین روز گذشته سه دستگاه خودروی سواری در جاده 2 طرفه غارعلیصدر برخورد کردند که تصادف زنجیره ای چهار مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ اسماعیلی یادآور شد: موتور سوار 53 ساله که در جاده روستای پهنه بر در حال تردد بود نیز به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و واژگونی موتور سیکلت جان خود را از دست داد.

لازم به ذکر است، در پنج ماهه سالجاری 149 نفر در جاده های برون شهری استان همدان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 نفر معادل هشت درصد کاهش داشته است.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =