دلیلی بر اعلام محرومیت البرز در سرانه فضای آموزشی نیست

جلسه امروز شورای اداری استان البرز با حضور حداکثری مدیران و اعضای شورا در استانداری البرز برگزار شد.

به گزارش خبر آنلاین ، در این جلسه که با حضور آیت الله حسینی‌همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و همه نمایندگان مجلس مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند، امام جمعه کرج اظهار داشت : فضای آموزشی کم است خیرین وارد شوند.
عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه شورای اداری البرز گفت: اگر سرمایه گذاران را فراری ندهیم آنقدر پول خواهیم داشت که از دولت بی نیاز می شویم.
خسرو ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز که در حال ارائه گزارش بود از خبرنگاران درخواست کرد که در مورد وضعیت رتبه البرز چیزی منعکس نکنند.
وی گفت: البرز در مورد سرانه آموزشی تنها بعد از سیستان و بلوچستان در رتبه سی ام کشور قرار دارد.
محمد علی نجفی استاندار البرز در واکنش به این درخواست ساکی اظهار داشت: دلیلی بر عدم اطلاع رسانی در زمینه محرومیت استان البرز نیست و به زودی از وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس برای حضور در البرز دعوت می کنم.
وی تاکید کرد مدیران ارزیابی های خود را با توجه به شاخص ها داشته باشند خصوصاً در بخش های خدماتی امنیتی و سیاسی و اجتماعی باید کار خود را ارزیابی کنیم.
نجفی با تاکید بر اینکه ما مدیران قاطع امین پاکدست و مهربان میخواهیم و باید تکریم ارباب رجوع را همواره در نظر بگیریم. ادامه داد : رویکرد دولت تدبیر و امید دستیابی به اهداف تعیین شده در عرصه های مختلف همراه با ایجاد آرامش در جامعه است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =