به مناسبت هفته دفاع مقدس از رزمندگان شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق ، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران و جمعی از مسئولین، از رزمندگان این شرکت تجلیل به عمل آمد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین رئیس ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان در این مراسم گفت : تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس ، به نوعی تداعی کننده روزهای ناب و به یادماندنی 8 سال جنگ تحمیلی است .
سرهنگ "عبدالرحیم فریدون" با بیان این که صحنه هائی که در طی جنگ تحمیلی رغم خورد ، ماندگار است اظهار داشت : مردم شریف ایران اسلامی با توکل خدا و تبعیت از ولی فقیه و با اتحاد و همدلی ، درآن شرایط سخت و امکانات بسیار محدود ، حماسه های تاریخی را خلق کردند و دشمن تا به دندان مسلح را سرجای خود نشاندند .
وی با اشاره به این که جنگ 8 ساله تحمیلی برعلیه کشورمان ، ویژگی ها و تفاوت هائی با سایر جنگ ها در دنیا داشت ، افزود : یکی از ویژگی های بارز آن حضور مردمی در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود و مردم ما به صورت خالصانه در این عرصه حضور شایسته داشته و خالق حماسه های شگفت انگیز بودند .
سرهنگ فریدون با اظهار این که حضور پرشور مردم برای جهاد و ایستادگی کامل در مقابل دشمن، از دیگر خصوصیات این جنگ بود تصریح کرد: انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان یک وظیفه همگانی است و همگی ما باید تلاش کنیم این جلوه های زیبا و مردمی را به نحو مطلوبی به جوانان امروز ارائه نمائیم .
گفتنی است : این مراسم در امام زاده یحیی (ع) سمنان برگزار و از 14 نفر رزمندگان شرکت توزیع نیروی برق استان با اعطای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =