استاندار مازندران با بیان اینکه ضریب سواد آموزی در استان مازندران بیش از 99 درصد می باشد، گفت: اگر دانش آموزی محروم از تحصیل در استان مازندران وجود داشته باشد آموزش و پرورش امکانات لازم را برای تحصیل ان فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران ، دکتر فلاح بر ارتقا کیفیت آموزشی تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش مازندران در حوزه های مختلف جایگاه ویژه ای را در کشور دارد به طوری که دو دانش آموزان مازندرانی در کنکور سراسری امسال توانستند رتبه های زیر 10 کشور را کسب کنند.


ربیع فلاح جلودار ، استاندار مازندران در این مراسم امام حسین را مظهر حق طلبی،ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر ستم دانست واظهار کرد:عزت و عظمت ملت ایران در پرتو سایه فرهنگ عاشورایی است.
وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادتهای زنان و مردانی است که امروز به پاس خدمات این عزیزان در جزیره ای امن زندگی می کنیم.
استاندار مازندران با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی درپیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشتند، ادامه داد: امیدوارم دانش آموزان این سرزمین با تحقیق و پژوهش بتوانند با افکار ایشان آشنا شوند.
وی با بیان اینکه در عرصه بین المللی کشوری توانمند است که در تولید دانش وعلم نقش داشته باشند، افزود: دانش آموزان باید با تلاش خود، زمینه را برای توسعه ایران در زمینه های مختلف علمی فراهم کنند.
 پیروزی یک ملت در سایه علم و دانش است
جعفر احمدی ، فرماندار نکا نیز با بیان اینکه پیروزی یک ملت در سایه علم و دانش است، گفت: برای توسعه و پیشرفت کشور در آینده باید در مدارس تلاش کنیم.
وی با تاکید بر استفاده مناسب از دوره تحصیلی جهت فراگیری علم و دانش،افزود: تعلیم و تربیت گران بها ترین امور است و یکی از مهمترین جنبه های تربیت پرورش انسان متفکر است.
احمدی با بیان اینکه توسعه پایدار در گرو توسعه نیروی انسانی کارآمد است، گفت: تنها راه داشتن نیروی کارآمد توجه به هموار ساختن زیر ساخت ها در آموزش و پرورش است.
وی افزود: آموزش و پرورش باید در راستای کیفیت بخشی و فراهم کردن نیازهای فکری جوانان تلاش کند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =