سرمربی آرسنال تاکید کرد که تیمش امسال در تمامی رقابت‌ها با نهایت قدرت شرکت خواهد کرد و هیچ جامی را فدای جامی دیگر نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرسنال امشب در هفته‌ ششم لیگ برتر انگلیس باید برابر وست بروم ویچ به میدان برود. آرسنال که پنج‌شنبه همین هفته‌ نیز باید برابر باته بوریسوف بلاروس قرار گیرد، قرار است با تمام توان و با تیم اصلی امشب به میدان برود.

آرسن ونگر درباره حضور تیمش در تورنمنت‌های مختلف، گفت‌: ما امسال در چندین تورنمنت حضور داریم و باید این را بگویم که تمامی رقابت‌ها را نیز جدی خواهیم گرفت. قرار نیست که جامی را فدای جامی دیگر کنیم. ما هم لیگ برتر را جدی می گیریم و هم در لیگ اروپا جلو خواهیم رفت. در حال‌ حاضر فشار زیادی بر روی هر باشگاهی است و تیمی موفق است  که بتواند در تمامی تورنمنت‌ها متناسب با بازی پیش‌رو آماده شود و کسب امتیاز کند.

ونگر در ادامه به انتقاد از لیگ قهرمانان پرداخت و گفت: مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دیگر تکراری شده است، به چهره تماشاگران نگاه کنید، این مسابقات دیگر جذابیتش را از دست داده است.

ونگر در ادامه‌ صحبت‌هایش گفت‌: زمان کمی تا بازی با باته داریم، نمی‌دانم بازی دوشنبه شب چه شرایطی دارد وقتی باید ۷۲ ساعت بعد در لیگ اروپا به میدان برویم. امیدوارم که اتحادیه به تمام تیم‌ها یکسان بها دهد. ما این هفته‌ استراحت خیلی کمی داریم. در حالی که باید پنج‌شنبه به میدان برویم. شاید هفته‌های بعد این طور نباشد و فاصله بین بازی‌های ما بیش‌تر شود.

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =