ایسنا نوشت:جانشین نیروی انتظامی کشور با اشاره به خروج ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از مرزها از زائران خواست از همان مرزی که خارج شده‌اند ، بازگردند.

سردار «اسکندر مومنی» با بیان اینکه موج بازگشت زائران به کشور با شور و شوق حسینی آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲ میلیون ۲۰۰ هزار زائر از مرزها خارج شده‌اند و بیش ۷۰۰ هزار زائر نیز به کشور برگشته اند.

جانشین نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه پلیس از نقطه صفر مرزی تا جاده‌ها و تا عمق شهرها تمهیدات ویژه‌ای برای بازگشت زائران پیش‌بینی کرده است، گفت: یکی از پیش بینی ها برای بازگشت زائران تمهیدات و محدودیت های ترافیکی و یک طرفه کردن جاده‌ها است که در استان ایلام جاده مهران به سمت ایلام و بالعکس از ایلام به سمت ملکشاهی و مهران یکطرفه خواهد شد و علاوه بر آن نیز محدودیت های مقطعی ترافیکی اجرا می‌شود .

مومنی با اشاره به اینکه در مسیر بازگشت راهنمایی‌های کافی برای هدایت زائران وجود دارند از زائران خواست در گام اول از هر مرزی که از کشور خارج شده‌اند برگردند .

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد زائران با خودرو های شخصی به مرزها مراجعه کرده اند، گفت: این افراد در مراجعت به کشور به همان پارکینگ‌هایی که خودروی خود را پارک کرده اند مراجعه نمایند .

جانشین نیروی انتظامی کشور در پایان با تقدیر از زائرانی که سفر خود را مدیریت کرده‌اند از آنها خواست در زمان برگشت به شهرهایشان به هیچ عنوان با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و با استراحت کافی به راه خود ادامه دهند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =