سرمربی پدیده با بیان اینکه پیروزی در دیدار فردا برای آن‌ها دور از دسترس نیست، گفت: مقابل پرسپولیس سعی می‌کنیم خوب دفاع و خوب حمله کنیم.

به گزارش تسنیم، رضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: جا دارد رحلت امام مهربانی‌ها و حادثه زلزله کرمانشاه را تسلیت بگویم. جامعه فوتبال در این بحث از خیلی‌ها سبقت گرفت و نشان داد که درد جامعه گوشه‌ای از ذهن فوتبالی‌ها را هم دربرمی‌گیرد. از کسانی که وقت گذاشتند تشکر می‌کنم؛ از لحاظ کمک‌های نقدی و غیر نقدی. انشالله برنامه‌ریزی‌مان طوری باشد که با کم‌ترین آسیب از این حادثه‌ها عبور کنیم.

وی درباره دیدار مقابل پرسپولیس گفت: چند هفته‌ای است نتایجی که انتظار داشتیم را کسب نکردیم که دلیل آن غیبت 5، 6 بازیکن در هر بازی بود. فردا سعی می‌کنیم خوب دفاع و خوب حمله کنیم.

سرمربی پدیده افزود: پرسپولیس یک حریف پرقدرت است، ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود اگرچه چند هفته اخیر نتوانسته‌ایم نتایج خوبی کسب کنیم و دلیل اصلی آن هم غیبت 5-6 بازیکن اصلی‌مان بوده است. با تمام این مشکلات به دنبال آن هستیم که مقابل پرسپولیس از اعتبار خودمان دفاع کنیم. نکته امیدوارکننده اینکه بعد از بازی با پرسپولیس قرعه خوبی نصیب‌مان خواهد شد و 3-4 بازی در مشهد انجام می‌دهیم تا با نتایج خوب در جمع تیم‌های بالانشین بمانیم، متاسفانه در بازی فردا قاسم‌نژاد محروم است و نفراتی چون مرادمند، عباسیان و گرامی هم آسیب‌دیده هستند اما امیدواریم بازیکنان جوانمان خلاء این نفرات را پر کنند.

مهاجری راجع به اینکه با تفکر کسب امتیاز به تهران آمده است یا اینکه 3 امتیاز این بازی را می‌خواهد، یادآور شد: قطعا استراتژی ما بردن است.نیاز به این داریم که با تفکرات متفاوت راهی میدان شویم اما در نهایت 3 امتیاز را می‌خواهیم، مهم این است که بتوانیم چطور حریف خود را مدیریت کنیم. بردن پرسپولیس دور از دسترس نیست. ما در جام شهدا سعی کردیم از تعداد نفرات جوان خود استفاده کنیم تا آنها برای بازی‌های آینده لیگ آماده باشند و واقعا هم انتظارات را برآورده کردند.

وی در ارتباط با اینکه آیا تیمش بعد از بردن استقلال در شرایط بحرانی این تیم، می‌تواند پرسپولیس را هم شکست دهد، خاطرنشان کرد: این نظر شماست که استقلال شرایط بحرانی داشت، اتفاقا در آن روز استقلال تمام زور خود را گذاشت و همه نیروهای خود را بسیج کرد تا با شکست ما از بحران خارج شود، اما خوشبختانه بازی خوبی مقابل این تیم ارائه دادیم در بازی فردا هم با تمام موجودی که داریم و آنالیزی که از حریف کردیم راهی میدان خواهیم شد و امیدوارم نتیجه به نفع ما باشد.

سرمربی پدیده درباره بیماری محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری نیز تصریح کرد: متاسفانه این دو بازیکن در 2-3 روز اخیر به خاطر مصدومیت نتوانستند آن طور که باید تمرین کنند اما خوشبختانه شرایط جسمانی‌شان خوب است. ویروسی بود که دچار آن شده بودند که ما را نگران کرده بود. به هر حال ماه صفر بدشانسی‌های زیادی گریبانگیر‌مان شده بود و این ماه در حال اتمام است و امیدوارم در آینده مصدوم‌های کمتری داشته باشیم.

مهاجری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه محمدرضا خانزاده عنوان کرده برای باز کردن گچ دستش باید با پزشکان تیم ملی هماهنگ کند، گفت: من از این موضوع بی‌اطلاع بودم اما مسلما کادر پزشکی تیم ملی با کادرپزشکی تیم ما هماهنگ هستند و این نکته طبیعی است. خانزاده بعد از چند مدت دوری از میادین و بازکردن گچ دستش شرایط بازی کردن پیدا کرده و فردا یکی از نفرات اصلی ما خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما در مصاحبه‌ای گفته بودید شکست پرسپولیس می‌تواند قدرت پدیده را به لیگ تحمیل کند و آیا این قدرت را دارید که پرسپولیس را شکست دهید، گفت: باید این قدرت را داشته باشیم، بچه‌ها باید خودباوری داشته باشند، اما متاسفانه در بازی‌ها گل می‌خوریم. در 10 روز گذشته سعی کردیم در جریان بازی هوشیارتر و بیدارتر باشیم و اگر این هوشیاری وجود داشته باشد در بازی فردا دروازه ما بسته می‌ماند.

سرمربی پدیده در خصوص جادوگری در فوتبال ایران گفت: این مسائل همیشه در فوتبال بوده، همیشه ما وقتی 2-3 باخت به دست می‌آوریم تماس‌هایی با ما گرفته می‌شود و می‌گویند ما می‌توانیم کار را برای شما درست کنیم، اما اگر من این کار را بخواهم بکنم خودم را نفی کرده‌ام و در این صورت تلاش خودم و بقیه را نادیده گرفته‌ام. دوست دارم با توان خودم کار کنم و اگر به جادوگری روی بیاورم ضعف شخصیتی خودم است. نباید کارهایی انجام دهیم که غیرفوتبالی است.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =