علیرضا مرزبان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در نشست خبری شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، استقلال تهران مقابل سیاه جامگان مشهد قرار گرفت و این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.
علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال گفت: به مسائلی احتیاج داریم که در وهله اول اتحاد درون زمین است. احتیاج داریم از هم درک داشته باشیم، همدیگر را بپذیریم و به یکدیگر احترام بگذاریم. روی این مسئله کار کرده‌ایم. در نیمه اول با حسین بادامکی می‌توانستیم به گل برسیم و کیوان امرایی هم موقعیت خوبی داشت، در حالی که استقلال فقط یک موقعیت جدی ایجاد کرد.
مرزبان گفت: از استقلال با توجه به نامی که دارد و مهره‌هایش انتظار بیشتری وجود داشت، اما بچه‌های ما خوب کار کردند و توانستند شرایط خوبی داشته باشند. ما از 9 امتیاز دیدارهای قبلی تنها یک امتیاز گرفتیم که دردناک است. در بازی با نفت آبادان باید سه امتیاز را کسب می‌کردیم اما نتوانستیم. مقابل استقلال خوزستان بازی خوبی انجام دادیم اما روی دو اشتباه دروازه‌بانمان نتیجه را واگذار کردیم. بعد از آن تغییراتی داشتیم. می‌دانستم در بازی با استقلال باید به بازیکنان جوان اعتماد کنم و می‌دانستم این بازیکنان کیفیت لازم را دارند و فقط باید اعتماد به نفس لازم را داشته باشند.
سرمربی سیاه جامگان ادامه داد: من باید به بازیکنانم تبریک بگویم که با تیم بزرگی به نام استقلال مبارزه کردند. باید به بازیکنان جوانمان ابتدا اعتماد کنیم و سپس به فکر ترمیم تیم باشیم. اعتقاد دارم سیاه‌جامگان نیاز به ترمیم دارد تا بازیکنان بتوانند گره‌ها را باز کنند. تمام اهالی فوتبال می‌دانند این تیم نیاز به ترمیم دارد.
او درباره داوری هم گفت: داوری مشکل خاصی نداشت اما در یک صحنه در نیمه دوم واقعا خطا نبود و بازیکن ما تک به تک شده بود و می‌توانستیم گل را بزنیم اما خطا اعلام شد. طبیعتا در آن لحظه اعتراض می‌کنیم اما چیز خاصی نبود که بگویم ادامه‌دار بود. روی هم رفته تیم داوری خوب بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =