والیبال ایران صفر-برزیل ۳/ ۳ ست؛ شروع عالی، پایان بد!

تیم‌ ملی‌ ایران عملکرد خوبی مقابل برزیل نداشت و ر نهایت باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال از ساعتی قبل در شهر اوزاکا به مصاف تیم برزیل یکی از قوی ترین تیم های دنیا رفت و نتوانست مثل دو بازی اول خوب عمل کند. 

ست اول؛ 22 بر 25
ایران ست اول را خوب شروع کرد و به اختلاف دو امتیازی برزیل رسید.ایران حتی تکنیکال تایم را با امتیاز 8 بر 6 برد. اما پس از بازگشت به زمین این برزیل بود که آرام آرام قدرت خود را دیکته کرد و 4 امتیاز از ایران جلو افتاد تا نتیجه 14 بر 10 باشد. با تایم اوت گرفتن کولاکوویچ ایران توانست بهتر عمل کند. در رالی امتیازها ایران با تعویض های خوب از جمله حضور قرا، سال افزون و معنوی نژاد توانست امتیاز را روی 22 برابر کند. اما سه اشتباه پی در پی از بازیکنان ایران کافی بود تا برزیل به امتیاز 25 برسد و برنده بازی باشد.

ست دوم؛ 19 بر 25
ایران باز هم در شروع ست پیش افتاد و تکنیکال تایم را با امتیاز 8 بر 5 برد. لوکاس برزیلی یک تنه این اختلاف را جبران کرد. در چشم به هم زدنی اختلاف امتیازها به 4 رسید و برزیل پیش افتاد. قائمی وارد زمین شد ولی دیر شده بود. برزیل اختلاف امتیازها را همچنان بالا می برد و در نهایت 25 بر 19 برنده شد.

ست سوم؛ 15 بر 25
در این ست ایران فوق العاده شروع کرد. با درخشش بازیکنان تیم ملی 5 امتیاز از برزیل پیش افتاد و همه تصور می کردند این ست را ببریم ولی برزیل فوق العاده به بازی برگشت. این تیم امتیازها را یکی پس از دیگری جبران کرد.هر چند تکنیکال تایم را با امتیاز 8 بر 6 بردیم ولی در بازگشت برزیل عقب افتادگی را جبران کرد و دو تیم به امتیاز 10 رسیدند. برزیل انگار تازه جان گرفته بود و در ادامه اختلاف را زیاد کرد. تا ملی پوش ها به خودشان بیایند این تیم 19 بر 14 از ایران پیش افتادند. دریافت ها و دفاع روی تور برزیل در این لحظات عالی بود. دوباره برزیل عالی دفاع می کرد و اختلاف امتیاز به 21 بر 14 رسید. ایران روی امتیاز 24 قفل شده بود و لوکارلی همچنان سرویس می زد. اختلاف همچنان بیشتر می شد و برزیل امتیاز 24 را هم گرفت. با خراب شدن سرویس موسوی هم برزیل این ست را برد و سه بر صفر برنده شد. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =