استاندار مرکزی گفت: برگزاری مطلوب چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی( GIS) در صنعت آب و برق نیازمند هم افزایی دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی مهندس آقا زاده در نشست شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مرکزی که در استانداری مرکزی برگزار شد،بابیان این مطلب افزود:انتخاب دکتر اردکانیان با سوابق درخشان علمی شایسته وزارت نیرو است.

وی ضمن تقدیراز خدمات ارزنده مجموعه وزارت نیرو در استان که بی وقفه در راستای خدمتگزاری به مردم در تلاش هستند،افزود:استانداری حمایت و پشتیبانی لازم را جهت برگزاری شایسته این کنفرانس به عمل می آورد.

مهندس آقا زاده ضمن حمایت از صنایع استان مرکزی خاطرنشان کرد: همیاری لازم در خصوص کاهش مانده بدهی های صنعت آب و برق صورت می پذیرد.

"مهندس اله داد" رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مرکزی هم در این نشست گفت:هماهنگی و برنامه ریزی های هدفمند در جلسات متعدد جهت برگزاری چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد:توسعه زمینه استفاده ازGIS نقش بسزایی در پیشرفت صنعت آب و برق به همراه دارد.

"مهندس فرهاد شبیهی"رییس برگزاری چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق هم در این جلسه با اشاره به مدیریت حساس شبکه برق در کشور گفت: از آنجا كه استان مركزي به عنوان پايلوت طرح ملي نقشه برداري كشور انتخاب شده است ، يافته هاي علمي و تجربي اين كنفرانس مي تواند نقش موثري در اجراي بهينه طرح ملي نقشه برداري داشته باشد.


"دکتر نجفی "رییس دانشگاه صنعتی اراک نیر در این جلسه گفت:بحث GIS در مرکز تحقیقات توسعه پایدار دانشگاه و صنعت آب و برق جهت کاربردی ساختن و تبادل تجربیات موفق در کنفرانس مذکور در حال پیگیری است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =