مهاجم گلزن شارلوا با تقدیم گل‌های خود به زلزله‌زدگان کرمانشاه از آرزوی خود مبنی بر حضور در جام جهانی خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از DB بلژیک، تیم فوتبال شارلوا موفق شد این هفته با درخشش کاوه رضایی بازیکن خود میشلن را با دو گل شکست دهد. هر دو گل این دیدار را کاوه رضایی برای تیمش به ثمر رساند و به احترام قربانیان زلزله کرمانشاه خوشحالی نکرد. در واقع این نشان می دهد مرز بین شادی و ناراحتی بعضی مواقع خیلی باریک است. او از زدن دو گل برای تیمش خیلی خوشحال بود ولی از اتفاقی که در کرمانشاه افتاده بود بسیار ناراحت.

کاوه رضایی در واکنش به اتفاقی که در کرمانشاه رخ داده و همچنین درخشش با پیراهن شارلوا گفت: ناراحتی زیادی در وجود من است. به یاد قربانیان این حادثه هستم که جان خود را از دست دادند. زلزله در زادگاه من رخ داده است. من دوستان زیادی آنجا داشتم. خیلی از کسانی که می شناختم در این حادثه از بین رفتند و خیلی های دیگر مجروح شدند. کل هفته است که به این موضوع فکر می کنم. درباره بازی هم باید بگویم که خیلی خوشحالم که توانستم دو گل برای تیمم به ثمر برسانم و می خواهم گلهایم را به مردم زلزله زده تقدیم کنم.

رضایی ادامه داد: همه چیز در حال حاضر برای من خیلی خوب پیش می رود. با این حال تازه در میانه های فصل هستیم و بازیهای زیادی در پیش داریم. می دانم که می توانم بهتر از این شوم و پیشرفت کنم. از رشد و پیشرفتی که با تیمم تا به اینجا داشتم راضی هستم ولی می توانم بهتر از این هم شوم.

مهاجم ایرانی در پایان درباره حضور در جام جهانی روسیه گفت: آرزوی من این است که بتوانم در جام جهانی برای ایران به میدان بروم و از پرچم تیم ملی کشورم دفاع کنم. هنوز باید تلاش کنم و خودم را نشان دهم تا جایی برای خودم در تیم ملی داشته باشم. هنوز مطمئن نیستم که در جام جهانی می توانم حضور داشته باشم یا خیر. برای اینکه این آرزو به حقیقت تبدیل شود باید همین روند را ادامه دهم.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =