سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید با توجه به اینکه چند بازیکن مصدوم دارند فردا مقابل نفت کار سختی خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری و همچنین حادثه زلزله کرمانشاه اظهار کرد: ما فردا بازی سنگینی داریم. بازی ما با تیمی است که خودش را پیدا کرده است. متاسفانه به خاطر اینکه چند بازیکن‌ ما مصدوم و غایب هستند بازی سختی مقابل نفت خواهیم داشت. با این حال با تمرین‌هایی که انجام دادیم و کارهایی که صورت گرفته سعی می‌کنیم فردا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. فکر می‌کنم این دیدار یکی از حساس‌ترین دیدارهای ما باشد. در جدول لیگ همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند و با یک برد شاید یکی دو پله بالا برویم اما با یک باخت ممکن است ۵-۶ پله پایین بیاییم و فردا تمام سعی‌مان را می‌کنیم که با دست پر از مسابقه خارج شویم.

وی اضافه کرد: فردا بازی خیلی سختی داریم. با توجه به پتانسیلی که تیم ما از نظر نفری دارد، قاعدتا کار دشواری پیش رو داریم. امیدوارم بازیکنانم بتوانند بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذارند و ما هم تمام سعی‌مان این است که این بازی را ببریم.

دایی اضافه کرد: مطمئنا تمام مسائل در نتیجه‌گیری یک تیم تاثیرگذار است. هم مسائل فنی و هم مسائل داوری تاثیر دارد. تا الان اشتباهات داوری به تیم ما ضربه زده است اما باید آنقدر خودمان را قوی کنیم که حتی به بازیکنانم هم گفته‌ام باید طوری بازی را آغاز کنید که فکر کنید یک بر صفر عقب هستید. متاسفانه در پست‌های حساس‌مان بازیکنان‌مان مصدوم شده‌اند. ایوب کلانتری، حسین کنعانی‌زادگان، رضا علی‌یاری،‌ ماهینی و مهدی ترابی از بازیکنان مصدوم تیم ما هستند که نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. مشکل زیاد داریم اما پاسخگوی تمام مسائل فنی من هستم.

سرمربی سایپا در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به متن‌هایی که در فضای مجازی از قول او منتشر شده بود گفت: دوست داشتم تشکر خوبی از ملت غیور و شریف ایران انجام دهم. باز حماسه بزرگی آفریدند و نشان دادند که هیچ وقت هم‌وطنان‌شان را تنها نمی‌گذارند. وقتی به کرمانشاه رفته بودم می‌دیدم کمک‌های مردمی از شهرهای مختلف می‌رسد. از تمام دستگاه‌ها و کسانی که در این مسئله کمک کردند تشکر می‌کنم باز هم اتحاد ملی را مردم نشان دادند. متاسفانه در این شرایط بعضی‌ها سوء استفاده می‌کنند و از خودشان در کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی مسائلی را عنوان می‌کنند و از قول من پیام می‌دهند. ما در مملکتی زندگی می‌کنیم که جمهوری اسلامی است. باید اعتقادات مذهبی‌مان را مقابل چشم‌مان قرار بدهیم و چنین کارهایی را انجام ندهیم. متاسفانه بعضی‌ها از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و صحبت‌هایی که خودشان نمی‌توانند عنوان کنند به من و امثال من نسبت می‌دهند. من اگر قرار باشد پیامی بدهم که اول از همه اصلا در حد و اندازه‌ای نیستم که بخواهم پیام بدهم. کاره‌ای نیستم من. من نوکر و کوچک مردم هستم. کسی که کوچک باشد اصلا پیام نمی‌دهد. تا به حال دیده‌اید که من پیام بدهم؟ اگر صحبتی هم باشد در صفحه شخصی خودم می‌گذارم. متاسفانه دعواهای سیاسی و مسائل دیگر را در این وسط به اسم امثال ما مطرح می‌کنند.

دایی افزود: به من نشان دادند که عنوان شده بود پیام علی دایی برای روحانی! من آدم سیاسی نیستم، نخواهم بود و نبوده‌ام و هیچ وقت در این مسائل دخالت نمی‌کنم. عاشق تمام کسانی هستم که به این مملکت خدمت می‌کنند. برای من هم فرقی ندارد. صحبت‌های سخیفی مطرح می‌کنند. شما اگر این متن‌ها را ببینید متوجه می‌شوید که به شخصیت من نمی‌خورد. به خاطر این مسئله مجبور شدم با پلیس فتا تماس بگیرم تا منبع و منشاء انتشار چنین پیامی را مشخص کنند. باز هم می‌گویم من اگر صحبتی داشته باشم در صفحه شخصی خودم و به صورت تصویری صحبت می‌کنم نه اینکه بخواهم متنی بنویسم چرا که کوچکتر ا ز آنم که چنین کاری را بکنم. من عاشق این مملکت و ملت هستم. من به عنوان امانتدار در کنار مردم هستم. در مملکتی که اسلامی است به غیر از این هم نباید چیز دیگری باشد. مردم باید کنار هم باشند. مسئولان هم باید کنار مردم باشند. ما با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم مشخص می کنیم منبع مطالب دروغ و کذب که از طرف من منتشر شده از کجاست.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره مصاحبه‌ای که از قول او در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه اگر باشگاه پرسپولیس مالیات او را پرداخت کند از شکایت صرف نظر خواهد کرد گفت: من صحبت جدیدی در این باره نکرده‌ام. در همان زمان حرف‌هایم را زدم. دو سال و خرده‌ای بیش از 20 نامه من را بی‌جواب گذاشتند. مشکلی که می‌شد با دست باز کرد الان نیازمند دندان‌های کلفتی است که بتوانند این گره را باز کنند.

وی درباره مسائل مالی باشگاه سایپا هم گفت:‌ از ابتدای فصل 30 درصد مبالغ قراردادها پرداخت شد و قرار است تا نیم فصل هم پرداختی انجام شود. متاسفانه تمام باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند و این مشکلات روی مسائل فنی تیم هم تاثیر می‌گذارد.

دایی همچنین درباره جلسه با مهدی تاج که پیرامون مسائل فساد در فوتبال برگزار شده بود هم گفت: هر کاری که ما انجام می‌دهیم وظیفه‌مان است. بابت اتفاقات کرمانشاه دست مردم را می‌بوسم. آن‌ها کمک کردند و زحمت کشیدند. ما فقط واسطه بودیم. سعی می‌کنیم تا آنجا که وسع‌مان می‌رسد و مردم کمک می‌کنند در مناطق زلز له زده‌حضور داشته باشیم و کمک کنیم. امیدوارم این کارها ادامه داشته باشد و یک ماه و دو ماه دیگر مردم زلزله‌زده را فراموش نکنیم و تا زمانی که این مناطق آباد نشود در کنارشان باشیم. این مهم‌ترین مسئله است. آرزوی من این است که فقط الان که داغ هستیم کمک نکنیم و فردا یادمان برود. روزهای آینده هم باید کنار مردم زلزله‌زده باشیم. اما درباره جلسه‌ام با آقای تاج مسائل مختلفی مطرح شد. در این جلسه کلی گویی شد و دستگاه‌های ذی‌ربط در ریز مسائل هستند. به من قول دادند که کارهای مثبتی انجام دهند و مسائل را پیگیری کنند تا حداقل در فوتبال‌مان فسادی که در جامعه رخنه کرده برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره مسائل سحر و جادو که در فوتبال مطرح شده گفت: در قرآن هم سحر و جادو آمده است و قرآن به صراحت می‌گوید "هذا سحر مبین". مطمئنا سحر و جادو وجود دارد و این مسائل در فوتبال هم وجود دارد. اما سحر و جادو هم کاری شیطانی است و مطمئن باشید یک روز برمی‌گردد. کسانی که به این اعمال متوسل می‌شوند باید از روزی که برمی‌گردد بترسند. کسانی که در فوتبال ما از این مسائل استفاده کردند بعدها ضربات زیادی خوردند و مشکلات زیادی گریبانگیر آن‌ها شد. با اینکه من بر اساس قانون به سحر و جادو اعتقاد دارم اما اعتقاد ندارم که این همیشگی و پایدار است. مقطعی است و شاید در یک بازه زمانی اتفاقی صورت بگیرد. اگر بحث موفقیت بود، شما بروید و زندگی ساحران و جادوگران را ببینید. اگر قرار بود این‌ها کاری بکنند اول زندگی خودشان را درست می‌کردند و بعدا کارهای فوتبالی می‌کردند. همه این‌ها کارهایی ا ست که شیطان در وجودشان رخنه کرده است و متاسفانه به هر قیمتی می‌خواهند موفق شوند و به این مسائل روی می‌آورند. من کلا مخالف این کارها هستم. ما از قرآن چیزهای زیادی می‌توانیم یاد بگیریم و با قرآن می‌توانیم خیلی چیزها را درست کنیم اما متاسفانه بعضی از ما دعا را با سحر و جادو اشتباه گرفته‌ایم. دعا چیزی است که زندگی ما را متحول می‌کند و جلوی بلایا را می‌گیرد اما جادو ما را در بلایا می‌اندازد. شاید موفقیت آنی به دست بیاوریم اما مطمئن باشید با گذشت زمان خیلی مسائل گریبانگیر خودت و خانواده‌ات می‌شود. متاسفانه کارهایی می‌کنیم که بعدها اتفاقاتی نظیر مریضی فرزندمان یا مادرمان رخ می‌دهد و فکر نمی‌کنیم که این اتفاق به خاطر کارهایی است که قبلا انجام داده‌ایم. یعنی این اتفاقی که الان رخ داده به خاطر آن مال مردمی که قبلا خورده‌ایم گریبان‌مان را گرفته است. خودمان را به بی‌خیالی زده‌ایم و داستان سحر و جادو دقیقا همین است. بار کج هیچ وقت به مقصد نمی‌رسد.

وی در پایان درباره مصدومیت برخی بازیکنانش در اردوی تیم ملی هم گفت: وظیفه ما این است که به تیم ملی کمک کنیم. حال بدشانسی ما بود که بازیکنان ما در تیم ملی مصدوم شدند. کی‌روش که خودش نمی‌خواست بازیکن ما را مصدوم کند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =