مربی سیاه‌جامگان ابراز امیدواری کرد که تیمش سه امتیاز از استقلال بگیرد.

به گزارش تسنیم؛ رضا عنایتی که به جای علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی سیاه‌جامگان - استقلال، حضور یافته بود، گفت: بازی فردا به لحاظ جدولی و امتیازی برای ما حساس است. امیدوارم بازی به‌نوعی پیش برود که سه امتیاز را بگیریم و یک بازی خوب انجام بدهیم. بازیکنان ما خیلی مصمم هستند و انگیزه دارند. دو بازیکن جوان هم داریم که فردا بازی خواهند کرد. امیدوارم تیم بعد از تعطیلات شرایط خوبی داشته باشد.

وی درباره شکست سیاه‌جامگان مقابل خونه‌به‌خونه در جام حذفی و مطرح شدن بحث‌هایی درمورد جادوگری در این تیم دسته اولی، اظهار داشت: در مورد بازی جام حذفی باید بگویم که بازی تدارکاتی برای ما خوب بود. ما از ابتدا هم چنین نگاهی به بازی‌های حذفی داشتیم. شما دیدید که 4، 5 بازیکن اصلی‌مان را در آن بازی نبردیم، چون می‌خواستیم شرایط تیم را بسنجیم و یک پیش بازی برای بازی با استقلال خوزستان باشد. در مورد مسائل و حاشیه‌هایی هم که بیشتر به‌خاطر یک برنامه تلویزیونی بود ایجاد شد، باید بگویم که ما توجهی به آنها نداریم. آقای مرزبان یک حرف خوبی دارد و می‌گوید که اگر رمالی و جادوگری می‌توانست کاری کند، هندوستان که خیلی بیشتر جادوگر دارد و آنها باید موفق‌تر باشند، اما این‌طور نیست. تفکر ما این است که تمرکز خودمان را روی کار خودمان بگذاریم، اما این چیزها نمی‌تواند برای ما بازدارنده باشد. ما با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.

مربی تیم سیاه‌جامگان درباره اینکه «آیا به‌جز چهار بازیکنی که از تیم کنار گذاشتید، قرار است بازیکنان دیگری هم از لیست خارج شوند؟»، یادآور شد: هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. شما می‌دانید که در فوتبال حرفه‌ای بعضی بازیکنان که به تفکر یک مربی می‌خورند و بعضی دیگر نمی‌خورند. کنار گذاشته شدن این نیست که خدایی نکرده این بازیکنان کیفیت ندارد، نه، اصلاً این طور نیست. آنها فقط به تاکتیک و تفکر مرزبان نمی‌خورند. جا دارد از این بازیکنان هم تشکر کنم و امیدوارم موفق باشند. ما برای اینکه برای تقویت تیم‌مان در نیم‌فصل جا داشته باشیم، متاسفانه تصممیمی گرفتیم که آنها را کنار بگذاریم.

عنایتی ادامه داد: مطمئن باشید که سیاه‌جامگان در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده بهتر خواهد شد. در نیم فصل یک تغییر بزرگ داریم و تیم‌مان را تقویت می‌کنیم. 7، 6 بازیکن اضافه می‌شوند تا در نیم فصل دوم که شرایط به‌مراتب سخت‌تری داریم، تیم بهتری داشته باشیم.

مربی تیم سیاه‌جامگان در مورد لیست خرید تیمش برای نیم‌فصل دوم سکوت کرد و گفت: تمام تفکر ما این است که در بازی‌های باقیمانده امتیاز بگیریم، چون این بازی‌ها اهمیت زیادی برای ما دارند و حساس هستند. اینکه ما بیاییم و نام بازیکنان مدنظرمان را رسانه‌ای کنیم، آن هم در شرایط فعلی، روی روحیه بازیکن تاثیر می‌گذارد. بگذارید ما چراغ خاموش جلو برویم. انشالله فصل نقل‌وانتقالات مشخص می‌شود که چه بازیکنانی جدا و چه بازیکنانی به جمع ما اضافه می‌شوند.

عنایتی در پاسخ به این سوال که «آنالیز استقلال راحت‌ است یا پرسپولیس؟»، گفت: هم استقلال و هم پرسپولیس آنالیزشان به‌مراتب راحت‌تر از سایر تیم‌هاست، چون بازی‌های‌شان پخش مستقیم می‌شود و خبرنگاران هم راجع‌به آنها تحلیل می‌کنند. ما هم در این مدت بیکار نبودیم و بنا بر فرصتی که داشتیم، استقلال را آنالیز کردیم. تلاش می‌کنیم نقاط قوت‌شان را خنثی کنیم. اگر روز خوب‌مان باشد، مطمئناً نتیجه می‌گیریم.

وی عنوان کرد:‌ دو بازیکن تیم نوجوانان ما فردا مقابل استقلال به میدان خواهند رفت. سبحان خاقانی و یک دفاع خیلی خوب به‌نام سجاد دانایی که بازیکن با کیفیت و آینده‌داری هستند، بازی می‌کنند. مطمئن باشید آنها فردا سورپرایز خوبی برای لیگ خواهند بود.

عنایتی در مواجه شدن با سوال خبرنگاری که از او پرسید «آیا بهتر نبود بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود؟»، تصریح کرد: صددرصد بهتر است. هواداران ما به یک بلوغ فکری رسیدند، اما اینکه ما بیاییم جریان را عوض و حساسیت ایجاد کنیم، همه‌چیز خراب می‌شود. اگر قرار بود اتفاقی بیفتد، در بازی‌های قبلی هم می‌افتاد. مقابل صنعت نفت ما بازی را واگذار کردیم، اما جو آرام و بسیار خوبی در استادیوم بود. امیدوارم به شرایط آرمانی برسیم که همه بازی‌های‌مان را در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کنیم تا هم برای هواداران و هم بازیکنانی که بازی می‌کنند، جذاب باشد. اگر این اتفاق رخ بدهد، با توجه به دوری راه و مشکلات ورزشگاه ثامن فکر می‌کنم وقت هواداران هم کمتر گرفته می‌شود. امیدوارم به جمع بندی برسیم که همه بازی‌ها را در آنجا برگزار کنیم. امیدوارم یاد بگیریم که به هواداران احترام بگذاریم، همه جذابیت فوتبال به هواداران است و هواداران مشهدی از همه بهتر.

مربی سیاه‌جامگان در مورد غایبان این تیم برای دیدار مقابل استقلال گفت: فردا چهره ناشناس و جدید در ترکیب ما زیاد خواهید دید. بعد از دو بازی که دو بازیکن خوب‌مان را نداشتیم، فردا محروم نداریم. حمیدرضا علی‌عسگر هم مصدوم است و امیدوارم در یکی دو هفته آینده برگردد.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =