وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سیاه‌جامگان شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ تيم استقلال فردا در مشهد ميهمان سياه جامگان است. وينفرد شفر سرمربي آبي ها در نشست خبري پيش از بازي فردا شركت كرد و گفت:" بازی فردا اصلا راحت نیست. هر تیمی مقابل استقلال قرار می‌گیرد دوست دارد خودش را نشان دهد. باید خیلی خوب کار کنیم و توپ را به گردش در بیاوریم تا مثل یک قهرمان از زمین خارج شویم. امیدوارم تیم برنده ما باشیم، اما باور کنید کار سختی داریم. شنیدم هواداران زیادی در این شهر داریم و امیدوارم فردا آنها را خوشحال کنیم. ما نیاز داریم برای رسیدن به پیروزی، در 90 دقیقه قوی باشیم و روحیه خود را حفظ کنیم. در چند روز گذشته خوب کار کرده‌ایم و ملی‌پوشان‌مان هم به جمع ما اضافه شده‌اند."

سرمربي استقلال در ادامه درباره پيشنهاد خودش و برانكو براي برگزاري دربي دوستانه به نفع زلزله زدگان كرمانشاه گفت:" نمی‌خواهیم استقلال مقابل پرسپولیس بازی کند. می‌خواهیم بازیکنان ذخیره، بازیکنانی که قبلاً در این دو تیم بازی کردند، خوانند‌ه‌ها و هنرمندان بازی کنند و بیشتر به شکل خیریه باشد. افرادی چون علی دایی، علی کریمی، بازیکنان قدیمی، بازیگران معروف و ... در این بازی حضور داشته باشند. قرار نیست همانند دربی که مقابل هم بازی کردیم، به مصاف هم برویم. الان زمان ما کم است اما پس از چند بازی که فرصت داریم و می‌توانیم بیشتر در این خصوص صحبت کنیم. همه مربیان باشگاهی برای فوتبال ایران کار می‌کنند. زمانی که باشگاه‌ها خوب کار کنند، بازیکنان و سپس تیم ملی بهتری خواهیم داشت و تیم ملی شانس بیشتری در جام جهانی خواهد داشت. من در سه دوره مربی سه تیم ملی بودم و همیشه به مربیان باشگاهی می‌گفتم که شما باید بازیکن خوب تربیت کنید و به تیم ملی تحویل دهید. "

او همچنين درباره غايبان تيمش در بازي فردا گفت:" پس از محرومیت دو بازیکن تیمم با اینکه در دربی کارت زرد گرفتند، غافلگیر شدم. نمی‌خواهم اکنون در این خصوص صحبت کنم اما قوانین را می‌دانم. وریا غفوری را نداریم. پس از اینکه او به اردوی تیم ملی بازگشت، در اولین جلسه تمرینی از ناحیه زانو دچار درد شد و بلافاصله به او گفتم که تمرین را ترک کند و فشار بیشتری به زانویش نیاورد. امیدوارم فردا با بررسی بیشتر، شرایط خوبی برای بازی داشته باشد. "

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =