پژوهش مهمترین رکن تحقق اهداف عمران شهری است

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج گفت: پژوهش مهمترین رکن تحقق اهداف شهری است و برای رسیدن به شناختی روشن تر از مفاهیم عمرانی باید مطالعه و دانش در این حوزه تقویت شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه گفت: برای هر پروژه ای باید یک افق تعریف شود و کلیه موضوعات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی در آن لحاظ گردد تا بتوان به یک نتیجه خوب و تصمیم گیری صحیح دست یافت.
عضو شورای اسلامی شهر کرج، تحقیق و پژوهش در هر حوزه ای را راهکاری در شناسایی مشکلات و موانع پروژه ها عنوان کرد و گفت: در پژوهش معمولاً نقاط ضعف و قوت یک موضوع و پروژه بررسی می شود، و بر مبنای نتایج به دست آمده از آن می توان برای کارایی بیشتر آن راهکار ارائه داد.
فیروزگاه با اشاره به بهره مندی از مفاهیم جدید در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: با توجه به مسایل و مشکلات روزافزون شهرها و لزوم مدیریت این سیستم بر مبنای دانش، لحاظ موضوعات علمی و دانشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
نماینده منتخب مردم در شورای اسلامی شهر کرج بر دست یابی به توسعه شهری پایدار تاکید کرد و اظهار داشت: با بهره مندی از دانش، راه حل های موثری برای مشکلات یافته و در عرصه های رقابتِ سالم و استاندارد در احداث پروژه ها فرصت تازه ای ایجاد خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =