۰ نفر
۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

ایرنا نوشت: دونالد ترامپ در دومین روز تصدی خود در یک گفت وگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر سر ایران و صلح فلسطین از وی دعوت کرد تا اوایل ماه فوریه از واشنگتن دیدن کند.

رئیس جمهوری جدید آمریکا شب گذشته (یکشنبه شب ) در تماسی تلفنی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وی گفت وگو کرد.
بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی کاخ سفید، ایران، صلح فلسطین، آینده روابط روبه سردی گذاشته میان دو کشور و مقابله با تشکیلات داعش از موضوع های مورد گفت وگوی طرفین بوده است.

بر اساس همین بیانیه ترامپ در این گفت وگو از نتانیاهو دعوت کرده است تا اوایل ماه فوریه از واشنگتن دیدار کند که به گفته مقام های دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی تاریخ دقیق آن در آینده مشخص خواهد شد.

این در حالی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در یک پیام توویتری نوشته بود که موضوعات و مسائل متعددی از جمله موضوع صلح فلسطین، وضعیت سوریه و 'تهدیدات ایران' میان دو کشور وجود دارد که طرفین در گفت وگو های خود به آن ها خواهند پرداخت و تاکید کرده است که جلوگیری از تهدید ایران و تهدیدهایی که در 'توافقنامه بد هسته ای' وجود دارد اصلی ترین هدف اسرائیل خواهد بود.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 627120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
    1 0
    خوب نتانیاهو که میگه توافق بده ترامپ هم که میگه بده برادر حسین هم که میگه بده محمود هم که میگه بده اینا با هم نسبتی ندارن؟