سرپرست پست بانک استان اردبیل گفت: آماده پرداخت تسهیلات کم‌بهره به شرکت‌های دانش‌بنیان زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان اردبیل در زمینه‌های کشاورزی، آب و محیط زیست هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شاپور ابری اظهار کرد: آماده پرداخت تسهیلات کم‌بهره به شرکت‌های دانش‌بنیان زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان اردبیل در زمینه‌های کشاورزی، آب و محیط زیست هستیم.

وی گفت: تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه با پارک علم و فناوری استان بسته شد که در خصوص ایجاد تعامل بیشتر و همکاری برای حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان منعقد شد که امیدواریم باعث افزایش ظرفیت‌های این بخش در زمینه اشتغالزایی برای جوانان استان باشد.

سرپرست پست بانک استان اردبیل تصریح کرد: سال گذشته پست بانک تفاهم‌نامه‌ای به منظور ارایه خدمات به شرکت‌هایی که در حوزه IT و ICT فعالیت دارند با صندوق توسعه ملی بسته شد که در راستای طرح‌های اشتغالزایی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بود.

ابری ادامه داد: پرداخت تسهیلات با نرخ ۱۰ درصد برای طرح‌های کشاورزی در حال انجام است و پرداخت تسهیلات با نرخ ۶ درصد نیز تا یک ماه آینده برای فعالان و صاحبان شرکت‌ها در حوزه IT میسر خواهد شد.‌

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ میلیارد ریال تسهیلات در زمینه‌های مختلف و بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های ستاد تسهیل به سرمایه‌گذاران پرداخت شده است.

سرپرست پست بانک استان اردبیل بیان کرد: در جلساتی که با سرمایه‌گذاران و استاندار محترم استان داشتیم توافقات اولیه برای پرداخت تسهیلات ۱۲ میلیارد ریالی به ۲ واحد تولیدی استان انجام گرفته است که در صورت توافق نهایی این اقدام انجام خواهد گرفت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =