بنا براعلام مسئولان اداره ارشاد اصفهان، جشنواره فجر به صورت قطع در اصفهان برگزار می شود اما دل اصفهانی ها در تب و تاب این موضوع به تپش افتاده که دست مسئولان اصفهانی بسته سودای سیمرغ یک یا دو را از جعبه قرعه فیلم های فجر بیرون می کشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در طول سالهای گذشته جشنواره فجر در اصفهان به دلیل نوع فیلمهای انتخابی رونق چندانی نداشت به ویژه در سال گذشته که مخاطبان با توجه به اختلافات میان مسئولان استانی تا آخرین لحظات از برگزاری جشنواره فجر محروم بودند تا اینکه به وساطت زرگرپور، استاندار وقت اصفهان « سیمرغ فجر» به اصفهان آمد.

اما وساطت استاندار  نیز تنها تا مهمان شدن جشنواره در اصفهان تاب آورد و فیلمهایی در طول 10 روز برگزاری جشنواره ی  سال گذشته در اصفهان مهمان شدند که جزو کم مخاطب ترین فیلمهای اکرانی سال محسوب می شوند.

قدرت رایزنی مسئولان از هر قرعه کشی موثرتر است

مسئولان فرهنگی و شهری اصفهان سال گذشته در توجیه نمایش فیلمهای صرفا تجاری جشنواره فجر در اصفهان بیان داشتند که این امر اتفاقی و بر اساس قرعه کشی بوده است و این در حالی است که همه می دانند قدرت رایزنی مسئولان استان در تعیین بسته فیلمهایی که در پایتخت فرهنگی کشور به نمایش در میآید از هر قرعه کشی موثرتر است!

بنا بر اعلام شورای عالی تهیه کنندگان سینما از میان ۳۰ استانی که فیلمهای جشنواره سی و ششم فجر در آن به نمایش درمی آید ۱۵ مورد پذیرای فیلمهای گروه سودای سیمرغ یک و ۱۵ استان نیز میزبان فیلمهای سودای سیمرغ دو هستند.

معاون فرهنگی هنری اداره ارشاد اصفهان در گفتگو با خبرآنلاین تاکید کرد: در حال برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه این جشنواره در اصفهان هستیم.

پرویز طاهری ادامه داد: از میان ۳۰ استانی که فیلمهای جشنواره سی و ششم فجر در آن به نمایش درمی آید ۱۵ مورد پذیرای فیلمهای گروه سودای سیمرغ یک و ۱۵ استان نیز میزبان فیلمهای سودای سیمرغ دو هستند.

برنامه اکران فیلمهای جشنواره فجر در اصفهان به شکل قطعی مشخص می شود

به گفته وی روز شنبه و پس از سفر مسئولان استانی به تهران و انعقاد قرارداد برنامه اکران فیلمهای جشنواره فجر در اصفهان به شکل قطعی مشخص می شود.

امسال به گفته مسئولان اداره کل ارشاد اصفهان برگزاری جشنواره فجر در اصفهان قطعی است اما قلب اصفهانیها این روزها در تب و تاب است، خداکند که همانند سال گذشته دست مسئولان اصفهانی قرعه فیلمهای درجه دو را از صندوق استان اصفهان بیرون نکشد.

 

46

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =