فتنه ها و سنگ اندازی های دشمن چیز تازه ای نیست

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه شهرکرد گفت : انقلاب اسلامی و ملت ایران قریب به 40 سال مدام و مستمر با چنین قضایایی مواجه بوده اند و چیز تازه ای نیست و ما این فتنه ها و این سنگ اندازی ها ی دشمن را چیز تازه ای نمی بینیم و نمی دانیم و مدام و مستمر آماده هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل  از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان ، حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،  در نشست شورای فرماندهان انتظامی استان، افزود: در این مقطع این جلسه بسیار خوب شکل گرفت تا به نوعی دست مریزاد و خدا قوت نسبت به جهاد عظیم شما صورت گرفته باشد و هم تحلیلی از وقایع و حوادث بیان شود و نتیجه این نشست ها و گفتگوها به فضل الهی حاکم شدن بیش از پیش روحیه مقاومت، ایستادگی، صلابت و در عرصه حضور داشتن با اراده و عزم جدی و راسخ را در پی داشته باشد که قطعا نتیجه هم همین است.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: شما به فضل الهی انسان های تربیت یافته در مکتب دین، قرآن، اسلام و اهل بیت هستید و آن کسی که در این مکتب پرورش پیدا کند قطعا از صلابت و ایمان برخوردار است و هر کجا ایمان و صلابت باشد حتما موفقیت، رستگاری و توفیق را به دنبال خواهد داشت و شکست راه پیدا نمی کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اینکه این در مورد قضایا و حوادث اخیر تحلیل های زیادی شنیده اید و در جریان هستید، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و ملت ایران قریب به 40 سال مدام و مستمر با چنین قضایایی مواجه بوده اند و چیز تازه ای نیست و ما این فتنه ها و این سنگ اندازی ها ی دشمن را چیز تازه ای نمی بینیم و نمی دانیم و مدام و مستمر آماده هستیم.

 

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر حقانیت راه و هدف انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: همه این را به خوبی می دانند و تردید ندارند که انقلاب اسلامی ایران یک نهضت حق طلب و پرچم برافراشته شده در مسیر اعتلای کلمةالله است.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: هیچ تردیدی نیست که خدای متعال در این مقطع این پرچم را نصیب شما کرده است که می خواهد کلمه الله را اعتلا بخشد و دین خدا را یاری کند و ادامه دهنده راه اولیاء الهی باشد و شما زیر این پرچم پر افتخار قرار دارید و برای اعتلای بیش از پیش آن تلاش و مجاهدت می کنید.


حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر این که اگر در حقانیت انقلاب لحظه ای تردید داشته باشیم، امام، راه و انقلاب را نشناخته ایم، اظهار کرد: به لطف الهی ملت ایران در حقانیت خداوند هیچ تردیدی ندارد و این راه را به خوبی شناخته و زمانی که در حقانیت خودمان تردید نداریم قطعا در بطلان طرف مقابل هم تردید نداریم.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه وقتی ما حق باشیم، طرف مقابل حتما باطل است، تصریح کرد: طرف مقابل یعنی آمریکا، اروپا، منافقین یا هر کسی که آب به آسیاب آنان بریزند باطل هستند و در جریان باطل قرار دارد و در این تردیدی وجود ندارد


حجت الاسلام و المسلمین نکونام عنوان کرد: انسان وقتی با جبهه باطل روبرو می شود باید با باطل مبارزه کند و گردن باطل را بزند و ریشه باطل را بکند، زیرا انسان حق طلب در برابر باطل نمی تواند کوتاه بیاید و سازش کند.


امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: البته در یک جاهایی بر اساس یک اقتضاها و مصلحت هایی مدیران نظام اسلامی و اولیا دین ممکن است کوتاه بیایند ولی در کلان امر باطل، باطل است و با او باید مبارزه کرد.


نماینده ولی فقیه در استان تاکیدکرد: باطل هرگز حرکتی نیست که انسان بخواهد با او کنار بیاید و دست از دین و مرام حق طلبانه خودش بردارد بنابراین این هم یکی از امور روشنی است که نیاز به گفتگو، تحلیل و این مسائل ندارد و الحمدالله این مسائل برای نیروهای نظامی و انتظامی ما کاملا روشن است.


حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره حوادث اخیر در کشور گفت: آن چه که در سال 96 اتفاق افتاد همانند فتنه های سال 88 و سال 78 و فتنه هایی که ما یکی پس از دیگری در این 40 سال شاهد بودیم، بود و چیز تازه و حرکت جدیدی نبود


امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: فتنه سال 96 چیز جدیدی نبود و در آینده هم انتظار چنین حوادثی را داریم و هرگز ملت ما فکر نمی کند که چون دشمن در فتنه 96 سرش به سنگ خورد و ظرف مدت کوتاهی مردم و مسئولان و نیروهای انتظامی، نیروهای امنیتی و همه و همه دست به دست هم دادند و جمع اش کردند پس دشمن دیگر برنمی گردد؛ خیر، دشمن از این خواب ها زیاد دیده و باز هم از این خواب ها می بیند و منتظر هم هستند یک روزی خوابشان تعبیر شود که به فضل الهی هیچ وقت خوابشان تعبیر نخواهد شد.


حجت الاسلام و المسلمین نکونام اظهار کرد: فتنه ها همیشه خنثی شده و می شوند اما یک شرط دارد و آن این که ما بصیرتمان، ایستادگی مان، ایمانمان، تقوایمان، خدامداریمان، در محور دین حرکت کردنمان و ولایت مداریمان کمرنگ نشود.


نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شرط خنثی شدن فتنه ها این است که ما با موسی زمانمان، ولی زمانمان و پرچم دار حق طلب زمانمان باشیم و قطعا دشمن سرش به سنگ می خورد.


امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: خدای نخواسته آن روز نیاید که هرگز نمی آید، ولی زمانمان تنها بماند که در چنین شرایطی طبیعی است که دشمن می آید و بر ما مسلط خواهد شد و چوبش را هم خواهیم خورد و هیچ تعارفی ندارد


حجت الاسلام و المسلمین نکونام تاکیدکرد: قطعا هرگز چنین روزی به فضل الهی نخواهد آمد و نه مردم و نه نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و هیچ کس نخواهند گذاشت که چنین روزی پیش بیاید، زیرا همه فهیمده اند که در سایه این پرچم چقدر اعتلا و سربلندی نصیب ملت و انقلاب و چقدر پیروزی نصیب جهان اسلام و جامعه اسلامی شده و در مقابل دشمن روز به روز ضعیف تر شده است.


امام جمعه شهرکرد سلاح واقعی مومن در برابر دشمنان را توکل به خدا، استمداد از خدا و ایمان برشمرد و تصریح کرد: اگر ما به نگاه و باور توحیدی مجهز شویم، هر بلایی و سختی هم برایمان پیش بیاید رستگاریم اما اگر این باور ایمانی را نداشته باشیم باخته ایم حتی اگر حتی به ظاهر هم پیروز باشیم بنابراین این باور سرمایه ماست که امیدواریم خداوند موفقمان بدارد و بر همین باور حرکت کنیم.


نماینده ولی فقیه در استان در پایان با تشکر ویژه از نیروهای انتظامی در مدیریت درست حوادث اخیر کشور، عنوان کرد: اگر چه نیروی انتظامی در عرصه ها و حوادث گذشته نیز خوش درخشید بود اما نیروی انتظامی در کل کشور در این مقطع نیز خیلی برجسته تر عمل کرد و مردم و مسئولان هم این معنا را خوب درک کردند و قدردانی کردند که مسئولان باید به شکل ویژه قدردان این تلاش ها و زحمات شما باشند.


حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: بنده به نوبه خودم به عنوان یک خادم کوچک از این حضور خیلی خوب همراه با تدبیر، صلابت و اقتدار که رأفت را در جای خود و صلابت و اقتدار را نیز در جای خودش به نمایش گذاشت و با صلابت این فتنه نیزخنثی شد و در آینده هم همین است و هیچ ترسی از فتنه ها نداشته، ندارید و نخواهید داشت تشکر می کنم


در پایان این مراسم از فرماندهان نمونه نیروی انتظامی استان تقدیر به عمل آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =