سرپرست فرمانداری رودسر با تاکید بر اینکه برای ارتباط با نسل نو وجدید باید از زبان نو و جذابی استفاده کرد، افزود: زبان هنر زبان ماندگاری است و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی با ایده پردازی و خلاقیت در این امور میتوانند ارتباط دوسویه جوانان با انقلاب و دستاوردهای آن را برقرار کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی وارسته روز دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر، بقا و قوام نظام جمهوری اسلامی ایران را متاثر از حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب دانست و گفت: به برکت وجود معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل و حضور در صحنه ملت، انقلاب اسلامی به بار نشست و برای همیشه بساط نظام شاهنشاهی را فرو ریخت.

وی انقلاب اسلامی ایران را پدیده بزرگ در تاریخ معاصر عنوان و گفت: به همین علت است که انقلاب ما را در مقایسه با انقلاب های بزرگ دنیا قرار می دهند.
وی افزود: به لحاظ اهمیت و جایگاهی که انقلاب ما دارد امروز توانسته در منطقه و دنیا تاثیر گذاری شگرفی داشته باشد.
سرپرست فرمانداری رودسر در ادامه به علل و عوامل شکل گیری انقلاب اشاره و مهم ترین آنها را مبانی انقلاب منبعث از دین اسلام، رهبری دینی انقلاب، فساد طبقه ،حاکمه، وابسته و غیر مردمی بودن حکومت، بی کفایتی رژیم پهلوی، نادیده گرفتن استقلال و هویت ملت ایران و خدا محوری و تکلیف محوری و قیام برای خدا اعلام کرد.
وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت برنامه‌ریزی های مناسب برای برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر از سوی دستگاه ها و نهادها شهرستان تاکید کرد و گفت : همه مدیران باید در این زمینه حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.
وارسته دهه فجر را فرصت گرانبهایی برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام ذکر و افزود: باید با برنامه ریزی های مناسب این خدمات را به مردم انتقال دهیم تا از این طریق روح نشاط آفرینی و امید بخشی از خدمات نظام در مردم افزایش یابد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از تعامل و گفتگوی با نسل جوان سخن به میان آورد و گفت: آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی ارتباط مابین دانشجویان و دانش آموزان را با تعامل و برگزاری های کرسی های آزاد اندیشی و جشن های پیروزی انقلاب ایجاد و برگزار نمایند.
سرپرست فرمانداری رودسر از اهمیت بقاع متبرکه در ادامه گفت و افزود: یکی از ظرفیت ها و پتانسیل های امور فرهنگی در کشور، بقاع متبرکه است و میتوانیم با برقراری ارتباط چهره به چهره و برگزاری جشن های انقلاب که باعتقاد بنده باید با برنامه های دیگر متفاوت باشد از این ظرفیت بدرستی استفاده نماییم.
وارسته با تاکید بر اینکه برای ارتباط با نسل نو وجدید باید از زبان نو و جذابی استفاده کرد افزود: زبان هنر زبان ماندگاری است و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی با ایده پردازی و خلاقیت در این امور میتوانند ارتباط دوسویه جوانان با انقلاب و دستاوردهای آن را برقرار نمایند.
وی اشاره کرد با تقویت و ترویج برنامه های فرهنگی و همچنین بمناسبت دهه فجر حتما برنامه های روستایی گسترش یابد چرا که در شهرها برنامه های خوبی طراحی و تدارک دیده می شود و غالبا از روستاها غافل می شویم که اگر تجمیع برنامه ها را در چند قالب با محوریت جشن انقلاب و با تاکید بر ایجاد جذابیت برای تاثیرگذاری بر نسل جوان و ارتباط دوسویه با آنان را داشته باشیم می توانیم موفقیت را لمس کنیم.
سرپرست فرمانداری رودسر یکی از نیازهای ضروری جامعه را حضور مردم در بین مسئولین دانست و اظهار کرد: مسئولین سعه صدر خود را افزایش دهند و با حضور در بین مردم حرفهایشان را گوش کنند اینکه چند سوال و یا نقدی بشنویم مشکلی نیست چرا که در قبال مردم مسئول هستیم.
وی با بیان این مطلب که اگر بتوانیم در بین مردم حصور یابیم و در پاسخ به سوالاتشان توانستیم پاسخ قانع کننده ای داشته باشیم که نمره قبولی را می توان گرفت اما اگر چنین نشد اشتباهات خود را پذیرا باشیم.
وارسته در پایان با تاکید بر اینکه یکی از نقاط قوت انسانهای موفق قدرت ریسک پذیری است گفت: اگر در کنار مردم و با مردم برنامه های مدیری پیش برود موفق است و قطعا در آینده نزدیک دیدار با مردم و سرکشی از ادارات را برنامه ریزی خواهیم کرد.

 

۴۸
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =