شناسایی و بازداشت اعضای باند وقوع تصادفات صوری و ساختگی

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از شناسایی و دستگیری 24 نفر از اعضای یک باند وقوع تصادفات صوری و ساختگی در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حسن رحیمی دادستان اصفهان گفت: با هوشیاری بازپرس شعبه سوم دادسرای کاشان 24 نفر ازاعضای باندی که با ایجاد تصادفات ساختگی اقدام به کلاهبرداری می کردند و در یک منزل استیجاری متمرکز شده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: اعضای این باند که از اقصی نقاط کشور بودند با شناسایی و اغفال افراد فقیر و کم بضاعت و متعهد کردن آنان با اخذ اسناد تجاری، همچنین با وعده پرداخت درصدی از مبالغ وصولی از شرکت های بیمه اقدام به ایجاد تصادفات ساختگی و مصدومیت در سطح شهرهای بیرجند، کرمان، قزوین، مشهد، بجنورد، زاهدان، طبس و اردبیل می کردند و سپس اعمال مجرمانه خود را انجام می دادند.

دادستان اصفهان با اعلام اینکه تحقیقات در این زمینه ادامه دارد، گفت: از مجموع دستگیرشدگان پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین 4 نفر از اعضای اصلی همچنان در بازداشت هستند.

42238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    0 0
    بابا عكس آنها را هم منتشر كنيد تا شاكيان مراجعه كنند براي احقاق حقوقشان
  • رضا ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    0 0
    سلام ، چرااا قوه قضاييه و دولت از اين اشخاص خلافكار استفاده نميكنه زود اينها رو زندان ميكنند ، اينجور افراد بايد تگ در پاهاشون بزنند و نظافت شهر رو انجام بدهند ، تا خلافكار بودنشون براي خودشون و مردم مشخص شود ، نه اينكه توي محيط زندان ، بعدش هم ازدشون ميكنند و به همه ميگن تركيه بوديم و خارج و ....