بازگشت منصور ضابطیان و محمد صوفی به تلویزیون

منصور ضابطیان و محمد صوفی با برنامه «رادیو شب» به تلویزیون بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه جدید «رادیو شب» که برای پخش از شبکه شما در نظر گرفته شده است، برای ایجاد آرامش در ساعات پایانی شب است. هدف اصلی این برنامه جدای از ایجاد آرامش برای مردم و فراهم کردن ساعتی که خانواده‌ها بتوانند در پایان روز در کنار هم برنامه‌ای را تماشا کنند. 

تحکیم بنیان خانواده، گسترش احترام در بین مردم و همچنین تقویت روحیه امید در جامعه است. اما تمامی این اهداف زیر پرچم وحدت ملی در این برنامه جمع می‌شود. 

پرداختن به فرهنگ اقوام مختلف، لهجه‌های مختلف، موسیقی‌های مختلف نواحی ایران و همه آنچه که مربوط به سراسر ایران می‌شود و نشانه‌ای از وحدت ملی و زندگی صلح آمیز اقوام ایران است در کنار مباحث عمومی هدف اصلی این برنامه را تشکیل می‌دهند.

موسیقی‌های محلی، قصه‌های اقوام مختلف ایرانی در کنار متن خوانی‌های معمول و سبک‌های مختلف موسیقی تم برنامه رادیو شب را تشکیل می‌دهد.  هر چند که بخش بیشتری از موسیقی‌ها به موسیقی‌های محلی اختصاص داده می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشترک منصور ضابطیان و محمد صوفی از 29 آبان شنبه تا پنجشنبه ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.

مجریان این برنامه دکتر رشید کاکاوند، احسان محمدی، سجاد افشاریان، محمد بحرانی، شاهین شرافتی، ایمان سرورپور و منصور ضابطیان هستند.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
    5 1
    یاد رادیو هفت بخیر. امیدوارم بتونن خاطره خوش رادیو هفت رو با رادیو شب تکرار کنند