ایسنا نوشت: کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش دمای هوا طی روزهای آینده در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

سعید قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به سامانه ناپایداری که در جو استان حاکم شده، اظهار کرد: این سامانه تا فردا (دوم آذر) به فعالیت خود ادامه می‌دهد و باعث بارندگی، رعد و برق و وزش باد خواهد شد.

وی بیشترین فعالیت این سامانه را در شمال غرب استان و همچنین نواحی زلزله زده (غرب استان) اعلام کرد که حتی ممکن است باعث آبگرفتگی معابر هم در این نقاط شود.

قاسمی از کاهش دمای هوا بعد از فعالیت این سامانه خبر داد و افزود: از فردا تا روز یکشنبه (پنجم آبان) ریزش هوای سرد را در مطنقه خواهیم داشت.

به گفته این کارشناس، این کاهش دما باعث می‌شود دمای هوای شبانه در نواحی گرمسیر استان به صفر درجه و در نواحی سردسیر به منفی هفت تا 10 درجه سانتی گراد برسد.

وی همچنین از ورود موج ناپایدار دیگری از روز یکشنبه آینده به جو استان خبر داد و گفت: این موج تا سه شنبه فعالیت دارد و باعث بارندگی و افزایش دمای نسبی شبانه خواهد بود. در روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته آینده (8 تا 10 آذر) احتمال بارش در سطح استان بعید است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =