نشان و مدال مسلمانان شاخص اروپا اهدا شد

در سیزدهمین همایش بین‌المللی اسلامی «بشردوستی قرآنی و مسائل جهانی معاصر: استراتژی و راه حل» رئیس اداره دینی مسلمانان فدراسیون روسیه همایش نشان و مدال مسلمانان شاخص اروپا را اهدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سیزدهمین همایش بین‌المللی اسلامی «بشردوستی قرآنی و مسائل جهانی معاصر: استراتژی و راه حل» نهم ژانویه در شهر هلسینکی برگزار شد. در این همایش روسای انستیتوهای بزرگ اجتماعی، آموزشی و علمی اسلامی از ۲۵ کشور اروپا حضور یافتند.

شیخ راویل عین‌الدین رئیس اداره دینی مسلمانان فدراسیون روسیه و شورای مفتیات روسیه، در حاشیه این همایش نشان و مدال مسلمانان شاخص اروپا را اهدا نمود.

از این میان می‌توان به اهدا جایزه «الفخر» مسلمانان روسیه به خاطر فعالیت چندین ساله در ریاست جامعه مسلمانان تاتار در فنلاند، تصویب و تقویت ایده گفتگوی بین مذهبی و همکاری در جامعه توسط شیخ راویل عین الدین رئیس اداره دینی مسلمانان فدراسیون روسیه به عتیق علی رئیس جامعه مسلمان سوامی اشاره کرد.

دومین نشان «الفخر» به مفتی ابوبکر شعبان اویچ رئیس انجمن دینی منطقه‌ای انجمن دینی اسلامی جمهوری بلاروس تعلق گرفت. وی به خاطر خدمت چندین ساله به اسلام، خدمات ارزنده در حفظ و احیا سنت‌های مسلمانان تاتار جمهوری بلاروس و ترویج ایده‌های تقریب و گفتگوی فرهنگ مورد تقدیر قرار گرفت.

رمیل بیلایف روحانی جامعه مسلمانان فنلاند موفق به کسب مدال «اتحاد معنوی» به خاطر خدمات ارزنده به عنوان امام جمعه جامعه اسلامی فنلاند و خدمات شخصی و ویژه در آموزش و روشنگری شد.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =